مطالب میجیک

شهناز یاری: حق سایپا نرسیدن به قهرمانی نبود / داوران برخی بازی‌ها کوچک بودند

میجیک / خوزستان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا با انتقاد از داوران این فصل لیگ برتر گفت: در بعضی از بازی ها داور برای آن مسابقه کم است و در بعضی از بازی ها داور ضعیف عمل می کند و حالا ما باید بمانیم سکوت ، و در بسیاری از بازی ها ، برخی از اشتباهات را می بینیم ، اما سعی کنید مداخله نکنید و فقط به هیئت داوران بروید.

شهناز یاری پس از از دست دادن وقت در هفته گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان ملی مقابل ملی حفاری ، اظهار داشت: بازی های اهواز و آبادان برای تیم و نفت ، تصمیم نهایی را دارند که تیم ما حتی هنگام بازی به خصوص نیمه دوم ، دستاوردهایی هم دارد ، ما ناکام ماندیم . در بازی فعلی ، برای جبران اهداف از دست رفته ، ما از PowerPlay برای گلزنی و دریافت گل استفاده می کنیم زیرا آنها از همان سیستم استفاده می کنند. در نیمه دوم ، بازی حاوی یک گل ملی بود و البته گاهی اوقات توپ حفر و ضد حمله می شد.

به گزارش میجیک ، وی افزود: فکر می کنم بازیکنانم در آخرین شوت ها اهمیتی ندادند. اما بازی تمام شد. پیروزی را به تیم آبادان تبریک می گویم. همچنین به سایر تیم هایی که در مراحل آخر بودند و جنگیدند و سخت بازی کردند تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: با توجه به اینکه دو دیدار اهواز و آبادان بسیار حساس است ، ما می توانستیم با پیروزی یک بر صفر به پیروزی برسیم اما از ابتدای لیگ مشکلات زیادی داشته ایم. ” چیدمان داوران در حد بازی نبود و طبق صحبت هایی که دوستان در سالن آبادان شنیدند ، داوران این بازی نیز اشتباه و بسیار ضعیف بودند. این بازی سه اخراج داشت و همچنین داور در آخرین ثانیه پنالتی را برای آبادان اعلام کرد.

وی گفت: “من فکر می کنم که این کار به کار بیشتری نیاز دارد و باید پیشرفت های اساسی در فوتسال ایجاد شود.” ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و لیگ همچنان خوب است ، اما برخی از مسائل و همچنین لیگ ، مانند داوران ، خوب نبوده اند. در همان بازی ما و حفاری اکنون ، داور خطای حفاری ملی مشخصی را در صحنه مشاهده نکرد یا نمی خواست ببیند که من نمی دانستم و داور را قضاوت نکردم. در بعضی از بازی ها ، داور برای مسابقه کم است و در بعضی از بازی ها ، داور عملکرد ضعیفی دارد. تاکنون ، ما هنوز ساکت هستیم و در بسیاری از بازی ها اشتباهات را می بینیم و سعی می کنیم رسانه ای نشویم و فقط به کمیته داوران منتقل خواهیم شد. اما در مسابقه اهواز و آبادان به نظرم داور جذاب نبود.

یاری درباره ادامه همکاری خود با سایپا نیز گفت: من از این باخت ناراحت هستم و برنامه ای برای فصل آینده ندارم. سایپا حق بردن ندارد. ما یکی از تیم هایی بودیم که کمترین بازیکن را داشتیم ، اما در حال حاضر حفاری چهار تیم ملی دارد اما از بین سه تیم ملی که وجود دارد ، دو تیم را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و هیچ بازیکنی جذب نشد. وارد شوید و با این تیم شکسته ، ما به اینجا آمدیم تا به بازیکنان بگویم خسته نباشید. اگر همه بازیکنان و ابزارها را در اختیار داشتیم ، قطعاً نتایج بیشتری حاصل می شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا