مطالب میجیک

روایت شهناز یاری از نقش شهره موسوی در فوتسال و حضورش در عراق

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از قبول سمت سرمربیگری تیم ملی بانوان عراق گفت: سال گذشته قبل از تیم ملی ایران پیشنهادی داشتم که به دلیل اختلافات انجام نشد. موسوی.

به گزارش میجیک، شهناز یاری، مربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال عراق انتخاب شد تا این تیم را برای حضور در مسابقات غرب آسیا آماده کند.

یاری در گفت وگو با میجیک با اشاره به قبول شدنش به عنوان سرمربی عراق گفت: سال گذشته پیشنهادی از تیم ملی ایران داشتم اما به دلیل اختلافات پیش آمده در فدراسیون و مشکلات این اتفاق نیفتاد. خانم موسوی باعث شد». از طرفی با پیشنهاد فدراسیون پیشنهاد باشگاه را رد کردم. با وجود اینکه لیگ ایران تمام شده است، من چند پیشنهاد برای فصل آینده دارم و تیم عراق تا قبل از پایان سال 1400 پیشنهاد می دهد. فکر می کنم خیلی ها و بیشتر ترجیح می دهند در بین گزینه هایم یک سرمربی عراقی انتخاب کنند.

وی افزود: ترجیح من این است که سرمربی تیم ملی ایران باشم تا باشگاهی، اما شرایط فراهم نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتم جای دیگری بسازم، زیرا دوست دارم کارهایی را که دوست دارم انجام دهم و حس خوبی از امکانات، زمان، احترام و استقلال دارم. همه اینها در عراق به من داده شده است.

یاری با بیان اینکه مربیگری در عراق چالش جدیدی در رزومه خود است، به شروع تمرینات این تیم اشاره کرد: چند روزی است که تمرین می کنم و سطح تیم عراق را دیده ام، خیلی ها هنوز جوان هستند و بعضی ها هنوز جوان هستند. در حال برگزاری امتحانات هستند.بنابراین به دلیل زمان کوتاه تا بازی های غرب آسیایی فکر می کنم خیلی سخت است.چند روزی باید کمبود بازیکن را تحمل کنم اما در چند روز آینده مرد اصلی را مشخص خواهیم کرد. و تیم را ببندید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا