مطالب میجیک

تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان کم بضاعت توسط بسیج زنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مینا بیابانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با تشریح آخرین اقدامات بسیج جامعه زنان در کشور اظهار داشت: یکی از مواردی که در چند روز اخیر مورد توجه بانوان قرار گرفته بحث دانشجویان و کمک به خانواده های آنها بوده است. حالا با توجه مدارس به دلیل بیماری بیماری کرونا قلب تعطیل شدند و دانش آموزان مجبور به استفاده از این سیستم شدند خوشحالم و با هم دارند او یک گوشی هوشمند است. با این حال ، بسیاری از خانواده ها به تلفن هوشمند دسترسی ندارند و این به دانش آموزان آسیب می رساند.

مسئول بسیج زنان افزود: برای این منظور ، بسیج زنان تلفن و قرص کردها به دانش آموزان مستضعف مشهور بودند ، در کرونا به خانواده های خود کمک نکردند. همراه با کمک اعضا بسیج عمل لوازم التحریر ، تلفن همراه و کتابهای درسی را برای دانشجویان تهیه می کنیم.

کویر با بیان این مورد از طریق جمع حمل وی گفت: “کمک های مالی جامعه با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگی تهیه شده است.” “در این پروژه ، خانواده های فقیر از طریق محله شناسایی می شوند و کمک می کنند.” کمک به حل مشکلات تحصیلی دانش آموزان نیز با کمک بانوان بسیجی در پایگاه مسجد و محله بسیج انجام می شود.

او توضیح می دهد در باره فعالیتهای جهادی بسیج زنان همچنین توضیح می دهد: طی 3 ماه گذشته ، 16000 گروه جهادی مرتبط با بسیج زنان به شیوه دوستانه محیط زیست به دوستان خود خدمت کرده اند. مختلف ردن

رئیس جامعه بسیج زنان ادامه می دهد: در این فعالیت ، بیش از 133 هزار بسیجی و جهادی وی در فعالیت هایی مانند ارائه خدمات مشاوره ای ، توزیع بسته های زندگی و بهداشت و موارد دیگر شرکت و انجام می دهد.

بیابانی گفت: در جریان بسیج جهادی زنان ، بیش از 2 میلیون و 850 هزار بسته زندگی و 5 میلیون و 539 هزار بسته بهداشت کلووارگا فقرا و مستمندان در سراسر کشور توزیع می شوند. علاوه بر این ، نیروهای بسیجی و جهادی 6000 ساعت خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف از جمله حل تعارضات خانوادگی ، تربیت کودک ، مشاوره مذهبی ، ازدواج و ازدواج ارائه می دهند. جدا از هم ردن

دکمه بازگشت به بالا