مطالب عمومی

مقایسه پوکو x3 در برابر گوشی Poco X3 Pro

آنچه لازم است در مورد گوشی پوکو ایکس بدانید

شاید اولین نکته ای که در مورد پوکو X3 به چشم می آید صفحه نمایش بزرگ آن است. این صفحه نمایش بزرگ گیمرها و افرادی که از گوشی خود برای تماشای فیلم استفاده می کنند به سمت خود جلب کرده است. اندازه این صفحه نمایش ۶/۶۷ اینچ است و نمایشگر حاشیه بسیار باریکی دارد و کل صفحه از محتوا پر می شود.

در قسمت بالا وسطی صفحه نمایش، دوربین سلفی جانمایی شده است. نمایشگر به کاررفته در پوکو X3 از نوع IPS LCD است. تراکم پیکسلی آن برابر با ۳۹۵ پیکسل بر اینچ و دارای رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل است. میزان روشنایی صفحه ۴۵۰ نیت است که برای دیدن محتوا در روشنایی روز مناسب است. در حالت تاریک نیز این صفحه نمایش عملکرد خوبی دارد و میزان کنتراست آن قابل قبول است.

این گوشی با پشتیبانی از HDR10 کیفیت و وضوح تصویر را تضمین می کند. رنگها در این صفحه نمایش شارپ و زنده اند. نکته مهمی که در خصوص صفحه نمایش Poco X3 وجود دارد و آن را از رقبا متمایز می کند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این قابلیت باعث میشود تا جابهجایی بین منوها و به طور کلی حرکات در بازی و تصاویر روان تر و با سرعت بیشتری انجام گیرد.

آیا گوشی پوکو ایکس 3 پرو به خوبی نسخه استاندارد است؟

گوشی شیائومی Poco X3 Pro به همان خوبی نسخه استاندارد کی باشد، اما تفاوت هایی دارد. به طور کلی می توان گفت نسخه پوکو ایکس 3 پرو در یک زمینه تخصصی متمرکز شده است و آن هم بر روی گیمینگ و اسنپ دراگون و عملکرد قوی است که خبر خوبی برای گیمر ها است و عملکرد آن در اجرای بازی های نیازمند شگفت زده تان می کند.

در حالی که نسخه استناندارد یک گوشی تمام عیار است که مناسب برای عموم است و از ویژگی های عمومی بسیار خاصی است، از این رو جز پر فروش ترین گوشی ها شیائومی در سال 2021 و 2020 می باشد. اگر شما یک گیمر واقعی هستید و روزانه ساعت زیادی را صرف بازی با گوشی هوشمند خود می کنید پیشنهد می کنیم برا مراجعه بر آدرس https://mimalls.ir/product/xiaomi-poco-x3-pro-buy/ از نظر کارشناسانه آن بهره ببرید و با بررسی مشخصات کامل و کاربردی بودن آن یکی از رنگ ها را انتخاب کنید.

گوشی شیائومی Xiaomi Poco X3 Pro شباهت زیادی به Poco X3 NFC دارد و شاید شباهت زیاد آن ها گیج کننده باشد و شما را در انتخاب گزینه بهتر مردد کند. یک آرم بسیار بزرگ “Poco” روی لایه زیر قاب پشتی چاپ شده است.

قسمت پشتی گوشی شیائومی پوکو x3 پرو به شکلی پوشیده شده است که مانند نوارهای دو جداره شیشه مات و براق به نظر می رسد، گرچه کاملاً پلاستیکی است. شیائومی در Poco X2 در سال 2020 از شیشه عقب استفاده کرد، اما این گوشی و Poco X3 NFC عمدتا پلاستیکی هستند. هیچ جلوی شیشه ای در پوشش صفحه و بالاترین لایه محافظ دوربین وجود ندارد. این در میان تلفن های ارزان قیمت معمول است. پیش از این ساختار شیشه ای در تمامی گوشی های ارزان رایج بود، ولی دیگر اینطور نیست.

قطعات دیگر معمولاً برای یک تلفن دارای ارزش اولیه است. گوشی شیائومی Xiaomi Poco X3 Pro به جای آنکه دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه ای باشد، دارای اسکنر اثر انگشت در کنار خود است، اما بسیار عالی است.  شما یک جک هدفون خواهید داشت، و بلندگوهای استریو با حداکثر صدای مناسب و خروجی میان رده کافی برای جلوگیری از ضخیم به نظر رسیدن وجود دارد. ما ساعت ها پادکست Xiaomi Poco X3 Pro را گوش داده ایم و می توان گفت به خوبی از پس وظایفش بر می آید.

هنگام انجام یک بازی یا تماشای فیلم ممکن است متوجه شوید که بلندگو در بالای صفحه از قدرت پایین تری نسبت به بلندگو برخوردار است، اما با این وجود بسیار بهتر از بلندگوی مونو است.

گوشی شیائومی پوکو ایکس تری پرو همچنین دارای بلستر IR، نقطه کوچک سیاه در بالای گوشی است. این توسط برنامه ریموت برای عملکرد به عنوان یک ریموت جهانی استفاده می شود. و گرچه کتابخانه آن دستورات مربوط به همه تجهیزات ما را ندارد، اما ما از ویژگی کم و بیش رایگان شکایت نخواهیم کرد. و ما در خانه چیزهای فنی مبهم داریم.

Xiaomi Poco X3 Pro یک گوشی نسبتاً بزرگ است. عرض آن 76.8 میلی متر است. این گسترده تر از Samsung Galaxy S21 Ultra یا نزدیکترین قیمت Moto G 5G Plus با ابعاد 21: 9 است. این گوشی از لحاض مقاوتی حداقل مقاومت اولیه در برابر آب IP53 دارد و به آن فرصتی برای مبارزه با پاشش می دهد. همانطور که می دانید گوشی های شیائومی به طور کامل ضد آب نمی باشد و برای این گوشی هم استثنا نیست، از این رو نمی توان خرده ای از آن گرفت.

دکمه بازگشت به بالا