برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بهترین سرم برای روتین پوستی چی خوبه

بهترین سرم صورت برای انواع پوست

سرم‌های پوست انواع مختلفی دارند و هر کدام با ترکیبات ویژه خود، برای یک نوع پوست خاص مناسب هستند. از بهترین سرم های پوستی  میتوان سرم های لاکچری کوین را نام برد. این محصولات بر روی لایه بیرونی پوست شما قرار می‌گیرند و با مرطوب کردن سطح بیرونی پوستتان باعث افزایش طراوت و شادابی آن می‌شوند. البته این در حالیست که سرم خود را متناسب با پوستتان انتخاب کرده باشید، تا بتواند به درستی هر چه تمام‌تر پاسخگوی نیازهای پوستی شما باشد.

بهترین سرم های پوست صورت مناسب با انواع پوست به شرح زیر می‌باشند:

بهترین سرم صورت برای پوست های چرب

بهترین سرم صورت برای پوست های چرب علاوه بر رطوبت رسانی، تغذیه و لایه برداری پوست شما، آن را هیدراته نیز می‌کند. بهترین سرم برای این جنس پوست سرم منافذ لاکچری کوین است. همچنین سرم‌های سازگار با پوست چرب حاوی موادی هستند که نه تنها روغن‌های اضافی پوست را جذب خواهند کرد، بلکه با تمیز و سفت کردن منافذ پوستی باعث درخشان‌تر شدن و زیبایی بیشتر آن هم می‌شود. قیمت سرم لاکچری کوین را از سایت بیزپلاس جویا شوید.

سرم های لاکچری کوین بیز

ترکیبات بهترین سرم صورت برای پوست های چرب بهتر است که موارد زیر را شامل شود:

  • ویتامین C
  • گلیسیرین
  • اسید هیالورونیک
  • سالیسیلیک اسید
  • اسید لاکتیک

در نهایت اگر پوست شما چرب است، توصیه می‌کنیم تهیه بهترین سرم پوست ویتامین سی را در اولویت خود قرار دهید.

بهترین سرم صورت برای پوست خشک

برای تهیه بهترین سرم صورت برای پوست خشک ، انواعی که حاوی ترکیبات آبرسان هستند را انتخاب کنید. چرا که این محصولات به آسانی پوست خشک را رطوبت رسانی می‌کنند و به این وسیله از خشک شدن بیشتر آن جلوگیری می‌کنند. سرم‌های پوستی مخصوص به پوست‌های خشک همچنین از ایجاد چین و چروک بر روی پوست شما نیز جلوگیری خواهند کرد.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر قصد را دارید، در کنار آن تهیه بهترین سرم صورت ایرانی مناسب برای پوست خشک را نیز فراموش نکنید. زیرا انجام وکس و اپیلاسیون یکی از مواردی است که علاوه بر خشک کردن پوست شما، با کشیدن آن سبب ایجاد چین و چروک در آن نیز می‌شود. در انتها این نکته را فراموش نکنید که در صورت داشتن پوستی خشک، می‌توانید در طول روز چندین مرتبه از بهترین سرم صورت برای پوست خشک استفاده کنید. چرا که این محصولات از آسیب‌ رساندن اشعه‌های مضر خورشید به پوست شما نیز جلوگیری می‌کنند.

بهترین سرم صورت برای پوست مختلط

بهترین سرم صورت برای پوست های مختلط انواع آبرسان و فاقد چربی آن‌ها هستند. چرا که این محصولات علاوه بر هیدراته کردن صورت، تمامی نیازهای این نوع پوست را نیز برآورده می‌کنند. به صورت کلی توصیه می‌کنیم اگر پوستی مختلط دارید، سرم‌های آبرسان را در کنار روتین روزانه خود قرار دهید؛ تا در کنار کنترل چربی پوستتان بتوانید رطوبت لازمه آن را تامین کنید. البته تنها مصرف سرم‌ها کارساز نیستند و شما باید به رژیم غذایی خود نیز توجه داشته باشید و نوشیدن آب در طی روز را فراموش نکنید.

بهترین سرم صورت ایرانی

اگر قصد خرید این محصولات و استفاده‌ی آن‌ها را دارید بهتر است که محصول مورد نظر خود را از میان تولیدات برندهای معتبر ایرانی تهیه کنید. چرا که این برندها فرمولاسیون سرم‌های پوستی خود را مناسب و سازگار با جنس پوست اشخاص ایرانی تهیه می‌کنند.

گزینه‌های خرید بهترین سرم صورت ایرانی عبارتند از:

  • سرم پوست ویتالیر مدل Activit
  • سرم پوست ایلابرت مدل هیالورونیک اسید
  • سرم پوست ضد آکنه لافارر مدل Azetinol
  • سرم مراقبت از صورت مورینگا امو مخصوص انواع پوست
  • سرم پوست آبرسان یوس هیدرا پلاس الارو مدل Anti -Wrinkle

انواع سرم صورت

– رتینول

ماده رتینول در لایه برداری پوست و افزایش تولید پروتئین کلاژن نقش موثری دارد. این ماده خطوط ریز و چین و چروک های سطحی پوست را کاهش داده و سطح پوست را درخشنده و شاداب می سازد. به علاوه رتینول مورد استفاده در فرمولاسیون بهترین سرم های پوست، با تحریک تولید رگ های خونی جدید در پوست موجب بهبود رنگ آن می شود.

سرم رتینول ایرانی ویتالیر همچنین موجب کاهش چشمگیر خطوط ریز و چین و چروک های سطحی پوست می شود. این سرم رتسنول ایرانی در مهار رادیکالهای آزاد نیز موثر است.

آلفا هیدروکسی اسید ها با خواص ضد پیری شناخته می شوند. سرم صورت حاوی آلفا هیدروکسی اسید، به کاهش چین و چروک های سطحی پوست کمک می کند. تحقیقات نشان داده که آلفا هیدروکسی اسیدها در بهبود بافت کلی پوست نقش به سزایی دارند.

بتا هیدروکسی اسید با پاکسازی موثر چربی اضافی و هر گونه آلودگی از روی پوست، مانع از بسته شدن منافذ و ایجاد آکنه می شوند. فرآیند پاکسازی همچنین به بهبود رنگ و ظاهر پوست کمک می کند. بنابراین محصولات حاوی بتا هیدروکسی اسیدها برای پوست های چرب و مستعد آکنه گزینه مطلوبی به شمار می روند.

– نیاسین آمید

ماده نیاسین آمید در ساخت کراتین پوست نقش موثری دارد. کراتین نوعی پروتئین بوده که برای افزایش استحکام پوست و سالم نگه داشتن آن مفید است. نیاسین آمید با ایجاد یک لایه لیپیدی روی سطح پوست، به حفظ رطوبت آن کمک می کند.  به طور کلی بهترین سرم صورت حاوی نیاسین آمید بوده و برای استفاده روی انواع پوست به ویژه پوست های خشک و حساس مناسب است.

– هیالورونیک اسید

به کار رفته در فرمولاسیون سرم ها موجب نرمی و بهبود حالت ارتجاعی پوست می شود. به همین دلیل هیالورونیک اسید اغلب برای درمان خشکی چشم مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه این ماده در رفع چین و چروک ها و خطوط ریز پوست نیز موثر است.

راز بهترین سرم های هیالورونیک اسید ایرانی، می توان به  اشاره نمود. این سرم آبرسان ایرانی با ترکیبات غیرکمدوژنیک ساخته شده و در بهبود قابلیت انعطاف پذیری پوست اثربخشی قابل توجهی دارد.

– سرامید ها

پوست همه افراد دارای اسید های چربی به نام سرامید است. محصولات ایرانی حاوی سرامید در آبرسانی و تقویت سد رطوبتی پوست نقش موثری دارند. این مواد از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کنند. سرم صورت حاوی سرامید سطحی صاف و لطیف به پوست می بخشد.

– بنزوئیل پراکسید

سرم حاوی بنزوئیل پراکسید برای استفاده افراد دارای پوست چرب گزینه مطلوبی به شمار می رود. بنزوئیل پراکسید به خوبی باکتری های مولد آکنه را از روی پوست پاکسازی کرده و با لایه برداری پوست چرب، ظاهری شاداب به آن می بخشد.

بهترین مارک سرم صورت

سرم های صورت به دلیل نفوذپذیری بیشتر به پوست نسبت به کرم ها و لوسیونها مورد استقبال بیشتری قرار گرفته اند. در ادامه مطلب 10 نمونه از سرم صورت ایرانی تولید شده توسط برندهای محبوب به همراه توضیحاتی مختصر آورده شده است.

1-  فرمولاسیون سرم صورت پریم از مواد موثره ویتامین C، روغن درخت چای، روغن آرگان و گریپ فروت تشکیل شده است. این سرم در کمرنگ کردن لکه های پوستی و بهبود استحکام بافت پوست نقش قابل توجهی دارد.

2-  سرم ویتامین سی مدیلن نقش موثری در تولید پروتئین کلاژن و بازسازی پوست دارد. این سرم پوستی ایرانی با داشتن ماده موثره رتینول به رفع چروک های سطحی پوست کمک می کند؛ به همین دلیل سرم ویتامین سی مدیلن جزو دسته بهترین سرم رتینول ایرانی قرار میگیرد.

3-  این سرم با 5/0 درصد رتینول خالص فرموله شده و در رفع لک های پوستی نقش موثری دارد. به منظور معرفی بهترین رتینول ایرانی می توان به سرم رتینول اوردینری اشاره نمود. سرم رتینول اوردینری با لایه برداری ملایم پوست، به رفع خطوط سطحی پوست و بهبود رنگ و بافت آن کمک  می کند. گفتنی است که این محصول بهترین مارک سرم رتینول است.

4-  سرم ویتامین سی ویتالیر به گونه ای طراحی شده که در از بین بردن لک های پوست و چین و چروک های سطحی اثر گذار است. مصرف مداوم این سرم به تولید کلاژن، جوانسازی و افزایش شفافیت سطح پوست کمک می کند. با توجه به مزایای گفته شده، سرم ویتامین سی ویتالیر، بهترین سرم جوانساز پوست است که به قیمت مناسب و تاریخ انقضای معتبر در داروخانه آنلاین داروکده عرضه می شود.

5- سرم ویتامین سی اریکه نمونه ای از سرم آبرسان پوست چرب ایرانی است. فرمولاسیون سرم پوستی ایرانی اریکه، علاوه بر ویتامین سی، از کمپلکس پپتیدهای موثر در جوانسازی پوست تشکیل شده است.  این سرم موجب تنظیم میزان چربی سطح پوست شده و برای افراد دارای پوست چرب و مستعد آکنه گزینه مطلوبی است.

6- سرم تغذیه کننده پوست اورین بر پایه مواد موثره کوآنزیم Q10 و ویتامین C فرموله شده و در بازسازی پوست اثرگذار است. مواد موثره سرم ویتامین ث صورت اورین، به خوبی از پوست در برابر آلودگی های محیطی از قبیل اشعه های UV و اکسیدان ها محافظت می کنند.

7- اگر بخواهیم بهترین سرم ضد چروک ایرانی را پیشنهاد دهیم، سرم آبرسان الارو گزینه مناسبی است. سرم صورت الارو از خاصیت قوی ضد چروک برخوردار است و به تولید پروتئین کلاژن در پوست صورت و گردن کمک می کند. این سرم بافت سبکی داشته و به سرعت جذب پوست می شود. به کار بدن مداوم سرم صورت الارو روی پوست به حفظ سلامت و بهبود بافت آن کمک می کند.

8-  در ساختار این سرم سفید کننده صورت ترکیبات موثره آزلائیک اسید، عصاره لیکوریس، نیاسین آمید، ویتامین سی و هیالورونیک اسید هیدرولیز شده به کار رفته است. سرم آبرسان ایرانی پیگمنتا یک سرم صورت روشن کننده و ضد لک قوی است. این سرم همچنین به عنوان بهترین سرم هیالورونیک اسید ایرانی شناخته می شود.

9-  این سرم بر پایه ویتامین ها و پروتئین های مغذی فرآوری شده و از طریق تحریک تولید پروتئین کلاژن در افزایش استحکام بافت پوست اثرگذار است.

10-  این سرم صورت با داشتن روغن های گیاهی متنوع از قبیل روغن گیاه مورینگا، روغن هسته انگور و روغن دانه آفتابگردان موجب افزایش حالت ارتجاعی پوست می شود.

دکمه بازگشت به بالا