مطالب میجیک

افشای جزئیات شکنجه‌های فجیع زنان در زندان‌های عربستان سعودی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، یک وکیل اسکاتلندی در روزنامه گزارش داد که “روزانهوی در توصیف “وحشت” به گوشه ای از آزار جنسی محققان عرب سعودی در مورد فعالان حقوق زنان زندانی اشاره کرد.

این وکیلی که «بارونس هلنا کندی “با انتشار گزارشی 40 صفحه ای در این باره خواستار بایکوت شد جی بیست (G20) در عربستان سعودی.

بر اساس این گزارش ، بازپرس زن بازداشت شده را از سقف آویزان کرده و پس از مجبور کردن وی به کاری ناشایست ، وی را مجبور به شوک الکتریکی کرده است. زن در زندان مجبور به تماشای تصاویر پورنوگرافی شد و بازپرس وی را مورد ضرب و شتم قرار داد و تهدید به تجاوز به عنف کرد.

یکی از فعالان گفت که جلسه استیضاح وی زیر نظر خالد بن اولسمان ، برادر محمد بن اصولمان انجام شده است. او گفت خالد در جلسه بازجویی ، وی گفت: می دانید من کیستم؟ من شاهزاده خالد بوسلمان ، سفیر (ریاض) در ایالات متحده هستم و می توانم هر کاری را که می خواهم با شما انجام دهم دهم.

در بخشی از این گزارش آمده است: فعالان حقوق زن را مجبور به انجام اقدامات جنسی علیه بازجویان و سایر مجرمان جنسی می كنند آزار و اذیت و آزار و اذیت جنسی از اوکارا وی به عنوان بخشی از این شکنجه مجبور به تماشای “پورنوگرافی” (فیلم های پورنوگرافی) شد.

در قسمت دیگری از این گزارش نوشته شده بود: حداقل یك منبع گزارش داد كه “آیدا الغامدی“مجبور به تماشای پورنوگرافی” ، و سه منبع گزارش می دهند که “سرانجام الحذلولو “ایمان”. النفجان“مورد آزار و اذیت از نظر جنسی فعال است

الحذلول وی یکی از زنان سعودی است که در هنگام ممنوعیت رانندگی زنان در این کشور عکسی از خود منتشر کرده است.

در این گزارش همچنین آمده است که این شکنجه ها تحت نظارت “سعود” انجام شده است ادامه مطلببرادر ولیعهد سعودی که نقشی اساسی در ترور وحشیانه جمال خاشقجی داشت قبلا، پیش از این چی کل تبدیل شده است.

به گزارش آنلاین ، این اولین بار نیست که او گزارش می دهد تکان دادن دادن چیزی انتخاب کنید ادامه آزادی در زندان سعودی. بیشتر رهبران جهان از این وضعیت در عربستان سعودی آگاه هستند ، اما ریاض تاکنون توانسته است با استفاده از دلارهای نفتی به اقدامات خود ادامه دهد و از تلاش برای محاکمه نترسد.

دکمه بازگشت به بالا