وداع با ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی + عکس

مراسم تودیع ملکه محمدی، ملی پوش بانوان ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش میجیک، مراسم تشییع پیکر ملکه محمدی، ملی پوش بانوان کشورمان که بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد، با حضور اهالی فوتبال و والدین این بازیکن فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این مراسم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، کتایون خسرو یار، محمدی مربی سابق، عادل فردوسی پور، جواد کاظمیان، حسین ماهینی، آندرانیک تیموریان، سابق فوتبال ایران حضور داشتند. بازیکنان و همچنین بسیاری از بازیکنان و مربیان فوتبال زنان آمدند.

خداحافظی ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی + عکس

تاج: غم سنگینی در دل همه ما وجود دارد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: غم سنگینی در دل همه فوتبالدوستان وجود دارد. او علاقه زیادی به پرچم، لباس و فوتبال ایران داشت و برای من خیلی عجیب بود. با هزینه شخصی به ایران رفت. تسلیت به خانواده اش.

کاظمی پور: محمدی باید الگوی سایر ورزشکاران باشد

مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: فقدان دختر ایرانی را تسلیت می گویم. حادثه تلخی رخ داد و منجر به از دست دادن یکی از مشهورترین زنان ایرانی شد. باعث افتخار است که ایران را به عنوان آخرین دیدار خود انتخاب کردند و امیدوارم بتوانند الگوی سایر ورزشکاران باشند.

ارتباط: در اولین صحبتی که با مادر ملیکا محمدی داشتم این جمله را به من گفت، ملیکا هر بار که پیراهن تیم ملی فوتبال را می پوشد می گوید احساس می کنم دارم پرواز می کنم و قلبم جور دیگری می تپد. شیوه.

مادر ملکه محمدی: شاهزاده خانم ایرانی به آسمان سفر می کند

خانم ملیکا محمدی در این مراسم گفت: ملیکا سرشار از زندگی و انگیزه است. او به عنوان دختر ما پا به زمین گذاشت و به عنوان دختر ایران به بهشت ​​سفر کرد. او زندگی را دوست دارد و عشق خود را به کشورش زمزمه می کند و از کودکی عاشق فوتبال است و به فکر بهبود زندگی دوستانش است. دیدن موفقیت و شخصی که ملیکا به آن تبدیل شده است باعث می شود که هیچ حسرتی در دل نداشته باشیم و فقط حسرت دختر ایرانی را داشته باشیم. بهترین تعریف ملیکا عشق است و او از کودکی راه خودش را پیدا کرد و با قاطعیت راه خودش را دنبال کرد. در زمستان و تابستان ماموریت های انسانیت و عشق را در مستطیل سبز انجام می دهند. همانا فقط عشق بود که او را از رفاه و زندگی مادی عبور داد و سختی های زندگی در شهر کوچک و بیابان را انتخاب کرد.

شاهزاده خانم ایران جاودان خواهد ماند و پرچمدار این مرز و بوم خواهد بود. ملیکا را در گذشته و آینده می بینیم. قبلا در عمل بود، درس، دانشگاه، اخلاق، انرژی، نور و لبخند. آینده سربلندی و سربلندی یک ملت و زنان ایرانی است.

آزادی | ملیکا محمدی

آزادی | ملیکا محمدی

آزادی | ملیکا محمدی

آزادی | ملیکا محمدی

در امتداد…

دکمه بازگشت به بالا