مطالب میجیک

برنامه‌ریزی فرهنگی برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

میجیک/قزوین وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: حضور بانوان در مسابقه ای که زیرساخت ها وجود دارد محدودیتی ندارد و می خواهیم برای حضور بانوان برنامه ریزی کنیم. در لیگ پیش از فوتبال و البته در شرایط خاص جایگاه بانوان.

سید حمید سجادی شامگاه جمعه چهارم شهریور 1401 در میانه سفر به تاکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید به زیرساخت های ورزشی استان قزوین توجه کنید و پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنید و امیدواریم. مشاهده بهره برداری از کلیه پروژه های ورزشی استان در طول خدمت دولت 13.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم گرفته شده با تامین منابع دولتی و خصوصی و به صورت مشارکتی سالن 5 هزار نفری، سالن ورزشی و سایر پروژه ها را تا پایان دولت سیزدهم در استان قزوین اجرا خواهیم کرد.

سجادی بیان کرد: استان قزوین علاوه بر همه توانمندی های خود در صنعت و کشاورزی در ورزش نیز قهرمان بزرگی بوده است و قطعا مدال آوری در این رشته مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

وی با بیان اینکه جوانان قزوین در تمامی عرصه های ورزشی سنگر خود را حفظ کرده اند، تصریح کرد: قزوین از نظر ورزش یکی از استان های استراتژیک کشور است و با توجه به همجواری قزوین با البرز و تهران، راه اندازی و گسترش استان های دیگر. زمین های ورزشی برای استان مهم و ضروری است. .

این مسئول با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال آور افزود: ورزشکاران مدال آور آسیایی، المپیک و جهانی با توجه به تحصیلات خود در نهادهای مختلف جذب و به کار گرفته می شوند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیمه ورزشکاران از دیگر دغدغه های مهم وزارت ورزش و جوانان است و می خواهیم کارنامه ورزشی مربیان و ورزشکاران را به عنوان سابقه بیمه ای در نظر بگیریم.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی افرود گفت: حضور بانوان در مسابقاتی که زیرساخت ها مهیا باشد ممنوعیتی ندارد و در نظر داریم برنامه ای برای حضور بانوان در لیگ فوتبال ایجاد کنیم. البته با شرایطی باید جایگاه بانوان در ورزشگاه حفظ شود و فضای فرهنگی ورزشگاه نیز برای حضور بانوان خوب ملت ما فراهم شود.

سجادی با اشاره به حضور بانوان در بازی فوتبال استقلال با مس کرمان، تصریح کرد: دیروز همه مشکلات برطرف شد و وضعیت ورزشگاه خوب بود و تقریبا 1600 خانم در ورزشگاه حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان در این سفر از خانه کشتی و کوی ورزشی شهرستان تاکستان بازدید کرد و به تماشای اولین دوره مسابقات لیگ کشتی که از سوی شهرستان تاکستان در خانه کشتی این شهرستان برگزار شد، نشست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا