مطالب میجیک

آزادی زنان و مادران زندانی جرائم غیر عمد در اعیاد شعبانیه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، در باره کل سازمان جدید برای آزادی مادران زندانی گفت: “یکی از مراحل بسیج جامعه زنان تلاش برای آزادی زنان و مادرانی است که به جرایم غیرعمد زندانی شده اند.” به همین دلیل ، رسوایی “مادر می آید” از چند ماه پیش آغاز شد و غیره کل در امتداد.

صحرا نوشته شده است: در این کل بسیج ، با همکاری خیران و سازمان دهندگان جامعه برای تأمین بودجه این زنان.

کل در باره اولویت برای استقلال زندانیان زن گفتند: اولویت ما استقلال رئیس خانواده ، مادر و او به یک جرم کیفری تبدیل شدند که تصادفی نیست که ما می توانیم با وارد کردن افراد به مرکز خانواده محبوب ، قدرت این نهادها را پایه گذاری کنیم.

خانم سر بسیج گفت: “همراه با عید سعید فطر می توانیم تعدادی از زنان را آزاد کنیم. این کار با کمک خیرات ، بسیج جامعه و زنان جامعه و اسکان این افراد انجام می شود.”

بیابانی گفت: در مرحله قبلی ، 68 مادر از جرایم غیرعمد و جرایم مالی تبرئه شدند و برخی از زنان در تعطیلات شعبانیه به خانواده های خود بازگشتند.

وی با طرح خطوطی که اسکن مادر هنوز در آنجا است ادامه داد: “بازداشت زنان به عنوان افرادی که افراد مشهور و اغلب جرائم مالی هستند و به دلیل مشکلات اقتصادی زندانی شده اند.” علاوه بر این ، به طور کلی توسط بسیج جامعه زنان زنان به عنوان افرادی که در جامعه نفوذ دارند و مفید هستند ، و برخی از افراد از جمله سرپرست خانوار و زن شغلی که به دلیل شرایط اقتصادی با مشکل روبرو می شوند و زندانی می شوند ، مشخص می شوند.

دکمه بازگشت به بالا