مطالب میجیک

تساوی نمایندگان شیراز و اصفهان / نکوداشت یاد ملیکا محمدی

میجیک/پرس پیش از آغاز دیدار نمایندگان شیراز و اصفهان در لیگ اصلی فوتبال بانوان که با تساوی به پایان رسید، مراسم بزرگداشت شاهزاده خانم فوتبال کشور برگزار شد.

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران امروز 7 بهمن ماه دو تیم ایساتیس کاران فارس و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم می روند.

پیش از آغاز این دیدار مراسم یادبود ملیکا محمدی شاهزاده خانم فقید فوتبال ایران با حضور خانواده وی برگزار شد.

همچنین خانواده ملیکا محمدی با اهدای فرش از باشگاه ایساتیس کاران فارس تجلیل کردند. در ادامه این مراسم با حضور مسعود مقیم مربی شیرازی تیم ملی جوانان برگزار شد.

مادر ملیکا محمدی در این مراسم با تشکر از اعضای دو تیم و افرادی که در یک روز بارانی برای تجلیل از دخترش به ورزشگاه رفتند، گفت: از مردم می خواهم با حضور در ورزشگاه از ورزش بانوان حمایت کنند.

تساوی نمایندگان شیراز و اصفهان / نکوداش یاد ملیکا محمدی

در پایان این مراسم مادر ملیکا محمدی به یاد دخترش دو کبوتر را از قفس رها کرد.

تساوی نمایندگان شیراز و اصفهان / نکوداش یاد ملیکا محمدی

پس از این مراسم دیدار تیم های ایساتیس کاران و سپاهان آغاز شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این مسابقات هلیا صادقی، زهرا احمدی زاده، فاطمه جاویدان، مریم چرخاوی، پروین فرهادی خواه، هاجر قربانی مدوانی، هانیه رحیمی، هانیه تنکبانی، مینا بابویه و یاسمین برازنده با هدایت پروانه کاران به میدان آمدند.

تساوی نمایندگان شیراز و اصفهان / نکوداش یاد ملیکا محمدی

زهرا کدایی، مینا داودی، الهام فرهمند، فاطمه پسندیده، مرضیه فیضی، کوثر کمالی، هانیه علیمردانی، زینب عباسپور، فاطمه عادلی، هاجر دباغی و معصومه همتی نیز در سپاهان بازی کردند. نیلوفر اردلان فرماندهی نیروها را بر عهده داشت.

تساوی نمایندگان شیراز و اصفهان / نکوداش یاد ملیکا محمدی

این اولین امتیاز شاگردان ایساتیس کاران پس از 4 شکست متوالی بود. تیم شیرازی با این تساوی 8 امتیازی شد و در رده هشتم جدول ده تیمی مسابقات باقی ماند.

به گزارش میجیک، هفته دوازدهم لیگ اصلی فوتبال بانوان ایران روز جمعه چهارم اسفندماه ادامه دارد و تیم ایساتیس کاران فارس امروز باید برای دیدار با گاز این شهر راهی ایلام شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا