منصوری: بیش از ۳۰ همت پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره برداری می‌رسد

منصوری: بیش از 30 پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان در دست اجراست

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از 30 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان زنجان اجرا می شود، گفت: یکی از اقدامات مهم در این مسیر برداشت آب سد بلوبین است.

به گزارش خبرنگار سیاست و گروه جهان خبرگزاری آنا از علم و فناوری، محسن منصوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات دولت در سفر به استان زنجان اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم استحصال آب است. سد بلوبین که اشتباهی از پروژه های مهم و زمین های باقی مانده در استان است، امیدواریم با حضور و افتتاح این پروژه اتفاقات بزرگی در حوزه عمرانی و اقتصادی استان زنجان رخ دهد.

منصوری با اشاره به طرح ایجاد بازارچه های صنایع دستی در استان ها تصریح کرد: در استان ها و شهرهایی که ظرفیت ویژه ای در حوزه صنایع دستی دارند مانند کردستان، یزد، اصفهان زیرساخت ها ایجاد شده و سایر استان ها در دستور کار قرار دارند. و ادامه خواهد داشت. .

وی در خصوص همکاری با شرکت های چینی برای ساخت ورزشگاه نیز گفت: برای این منظور به سراغ چینی ها رفتیم، در مورد تسویه حساب مالی با مجموعه صحبت کردیم. از لحاظ فنی و عملیاتی ما این ظرفیت را داریم و با یک شرکت چینی با همین شهرت که بیش از صد ورزشگاه در سراسر جهان ساخته است، موافقت کردیم که از ظرفیت شرکت های داخلی در تمام سطوح ساخت، طراحی و جزئیات پروژه استفاده کنیم. .

منصوری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت داخلی خود استفاده کنیم، گفت: این شرکت تنها یک شرکت بالادستی است تا بتوانیم مشکل تامین مالی پروژه را از طریق روغن کشی و واگذاری حل کنیم اما در تمامی سطوح اجرایی کار مجموعه داخلی کار برنامه ریزی و اجرا می کنند و نگران این موضوع نیستند.

وی افزود: این شرکت فقط تامین مالی اتاق پایاپای نفت را بر عهده دارد.

دکمه بازگشت به بالا