مطالب میجیک

سه مرکز مهارت آموزی بانوان به بهره برداری رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، یوسف مزارعی نماینده اجتماعی و فرهنگی دو منطقه با اشاره به نقش مهم مهارت آموزی در اشتغال و رفاه کارآفرینی گفت: مدیریت منطقه ای شهرستان مطابق با سیاست شهر تهران است برای پشتیبانی از یک گروه آسیب پذیر ، با دید کامل فرآیند توانمندسازی به عنوان یک روند مستمر ، تجهیز و راه اندازی مراکز آموزشی وثکردن.

وی افزود: مراکز آموزش کوثر در منطقه با رویکرد اجتماعی و اقتصادی با مشارکت شهرداری ها و بخش خصوصی در زمینه تولید کالاهای خواب ، حجاب برتر و صنایع دستی.

نمایندگان فرهنگی اجتماعی در دو منطقه افزودند: با بهره برداری از مرکز آموزش کوثر ، ظرفیت کار برای 15 سرپرست خانواده زنان بر اساس قانون وزارت کار فراهم شده و برخی از زنان واجد شرایط شرکت هستند در این این مرکز نیازی به کار ندارد در خانه با این مجموعه همکاری کنید.

وی افزود: برای ادامه برنامه پشتیبانی مدیریت شهری برای زنان سرپرست خانوار ، اولین مجموعه روانشناسی و مشاوره ای در تهران كه خدمات تخصصی برای زنان سرپرست خانواده ارائه می دهد ، در منطقه دو ایجاد شده است.

به گفته معاون شهردار منطقه دو ، پایگاه داده ای از زنان سر زن که تحت پوشش نهاد حمایتی نیستند تهیه شده و خدمات ارائه شده ارائه شده است. بر اساس نیازها و شرایط جامعه تأمین می شود.

دکمه بازگشت به بالا