مطالب میجیک

۷۰۰ طلبه از مدارس علمیه خواهران زنجان فارغ التحصیل شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، زینب صالحی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه حوزه های علمیه بانوان نقش زیادی در مراقبت از فرزندان خود دارند ، گفت: اکنون 1010 طلبه در مدرسه و راهبه های سمینار تحصیل می کنند. استان “

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 700 طلبه در یک سمینار در استان فارغ التحصیل شده اند ، افزود: برای سال تحصیلی جدید ، خواهر حوزه علمیه استان زنجان 180 نفر را در سطح دو جذب می کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش حوزه علمیه خواهر استان زنجان ، با بیان اینکه سال تحصیلی جدید در این سمینار ، ظرفیت 50 نفر در سطح سوم (درجه کارشناسی ارشد) وجود دارد ، می افزاید: او یک استان خواهر سمینار داشت.

صالحی تأکید کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد معلمان سمینارهای استان فارغ التحصیلان مدرسه هستند.

وی اضافه کرد: خواهر حوزه علمیه زنجان را به صورت آنلاین ثبت نام کنید و بلافاصله تا 30 اردیبهشت ماه در خانه خود در استان زنجان ادامه دهید و می خواهد در آزمون سطح دو با مدرک دیپلم 40 سال به بالا یا درجه هشت و 17 شرکت کند می تواند برای ثبت نام در امتحان ، که با مجازی 16 ژوئیه برگزار می شود.

معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران استان زنجان تأکید کرد: پس از شیوع بیماری کرونا ویروس قلب ، کانال ها و گروه های مختلفی در یک شبکه مجازی راه اندازی شدند.

دکمه بازگشت به بالا