مطالب میجیک

۴۶۶ نفر از زنان سرپرست خانوار در زنجان تسهیلات دریافت کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ماهرخ بلوری بعدازظهر دوشنبه در ششمین نشست اتاق اندیشه بانوان با رویکرد حمایت از نهادهای خانواده تحت فرمانداری زنجان اظهار داشت: موفقیت در هر زمینه ای نیازمند اقدامات گسترده و جامع است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت و ایده های متخصصان در زمینه های مختلف استفاده خواهد شد ، گفت: مسائل اجتماعی با توجه به ویژگی های هر منطقه دارای دامنه های مختلفی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار زنجان اجرای امنیت اجتماعی در استان زنجان را در سه دوره نشان داد و گفت: این پروژه در شهرهای ابهر ، خرمدره خدابنده و پایان سال اجرا و عملیاتی می شود.

بلوری با بیان اینکه این نمایشگاه با عنوان کمند توسط دانشجویان در اختیار یک بانوی مجازی دانشگاه زنجان برای فراهم آوردن مهارت حرفه ای برای دانشجویان قرار گرفت ، اظهار داشت: این نمایشگاه در استان زنجان برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار زنجان از افزایش جمعیت زنان با تحصیلات عالیه در استان زنجان خبر داد و افزود: زنان در زمینه مهندسی ، حقوق ، برق و کشاورزی بیشتر می آموزند و دختران علاقه بیشتری به زمینه های فنی و حرفه ای و ارتقا business مشاغل دارند. اقتصاد دیجیتال. و کارآفرینان در زمینه ارتباطات و فناوری.

بلوری 28 عامل و 35 راه حل برای پنج مشكل مددكار اجتماعی ، بیكاری ، ازدواج اعتیاد ، خشونت و كاهش خستگی را مورد بررسی قرار می دهد كه امروز توسط كمیته مورد بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: طی 10 ماه گذشته توافق نامه ای برای ارائه تسهیلات با این بانک امضا شده و اکنون 466 زن سرپرست خانوار این تسهیلات را دریافت کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا