معرفی 7 تا از بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

در گذشته فقط چند مدل محدود از کرم پودرها را شاهد بودیم اما امروزه کرم پودرها در انواع مختلف با ویژگی ها و کاربردهای خاص تولید می شوند، از کرم پودرهای سبک برای استفاده روزمره گرفته تا کرم پودرهای با پوشش بالا و …. یکی از پرطرفدارترین انواع کرم پودرها کرم پودرهای 24 ساعته هستند که همانطور که از نام آن پیداست این کرم پودرها به مدت 24 ساعت یا تمام شبانه روز بدون تغییر روی پوست شما می مانند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ساعت

معرفی بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

در ادامه 7 مدل از بهترین کرم پودرهای 24 ساعته موجود در بازار ایران را ارائه کرده و ویژگی های اصلی هر کدام را بررسی می کنیم.

کرم پودر 24 ساعته لورآل پرفکت

لورآل برند معروف فرانسوی که محصولاتش سالهاست که در ایران وجود دارد و بسیار پرطرفدار است، کرم پودر 24 ساعته بدون عیب لورآل یکی از بهترین محصولات این برند در دنیاست. بخش مهم این کرم با ماندگاری 24 ساعته پوست و پوشش کامل آن است، این کرم دارای SPF18 است که مستقیما از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند، این پودر بهترین انتخاب برای پوست های حساس است. عامل مرطوب کننده آن

کرم پودر پوشاننده 24 ساعته

کاور مات 24 ساعته با کرم پودر در حجم 30 میلی لیتر عرضه شد و فرمول سبک و ملایم آن در حین استفاده به پوست شما آسیب نمی رساند و تحریک نمی کند. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این کرم پودر آبرسانی عالی آن است که این محصول را به انتخاب خوبی تبدیل کرده است.

کرم پودر 24 ساعته دبورا عالی است

اگر پوست خشک و حساسی دارید و به دنبال کرم پودر ویژه 24 ساعته برای پوست خود هستید، کرم پودر Deborah’s Perfect 24 Hour برای شما مناسب است، این کرم پودر مخصوص پوست های خشک و حساس فرموله شده است. حساس بوده و کاملا نیازهای پوست خشک و حساس را برآورده می کند. یکی از خوبی های این کرم این است که نیازی به داشتن ضد آفتاب جداگانه ندارد زیرا این کرم پودر یک ضد آفتاب کامل با SPF24 است.

Crema en pols 24 Hour Cover Brand Face Magic SPF20

کرم 24 ساعته Cover Mark Face Magic SPF20 یکی دیگر از بهترین کرم پودرهای 24 ساعته است.از دیگر ویژگی های برجسته این کرم خاصیت ضد آب و ضد عرق بودن آن است که آن را به یک انتخاب محصول ایده آل تبدیل کرده است.

کرم پودر مات infallible لورال

انتخاب کرم پودر برای پوست های حساس همیشه سخت است، مخصوصا اگر قصد خرید کرم 24 ساعته را دارید، با در نظر گرفتن این موضوع، لورآل پودری برای پوست های 24 ساعته چرب و مخلوط ساخته است که به آن “لورآل” می گویند. مدل کرم پودر مات» که اشتباه نیست. این کرم پودر پوشانندگی بسیار خوبی دارد و نرم و سبک است و حس راحتی را به شما می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به خاصیت ضد تعریق و ضد آب بودن این کرم پودر اشاره کرد.

کرم پودر ماژیک پوشش دهنده صورت

کرم پودر ماژیک صورت کاورمارک یک کرم پودر با کیفیت با ماندگاری 24 ساعته و مناسب برای انواع پوست می باشد. این کرم پودر حاوی چربی، مواد حساسیت زا نیست و به ساختار پوست آسیب نمی رساند. از ویژگی های مثبت این کرم ضد آفتاب قوی بودن آن است و از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب کاملا محافظت می کند.از دیگر ویژگی های این محصول مقاومت در برابر تعریق و آب است.

کرم پودر ضد آب ترانس روسی سری Absolut

پودر ضد آب سری Absolute آخرین محصولی است که در این لیست حضور دارد اما دلیل ارائه این پودر در انتها کیفیت پایین آن نیست بلکه قیمت نسبتاً بالای آن است اما به نظر ما اگرچه با وجود قیمت بالا این پودر هنوز ارزش خرید دارد این کرم بافتی فوق العاده سبک و ابریشمی دارد و به جرات می توان گفت که تمام عیوب صورت شما را کاملا می پوشاند.

نتیجه

برای خرید کرم پودر های 24 ساعته میتوانید به موراشین سر بزنید.

دکمه بازگشت به بالا