آزمون: با برنامه به گل رسیدیم/ به بازیکنانم که با شهامت بازی کردند، افتخار می‌کنم

بازیکنان

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: این پیروزی حاصل استفاده از تمام ظرفیت های فوتبال بانوان ایران است.

به گزارش میجیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره عملکرد شاگردان در اولین دیدار مقابل میانمار گفت: ابتدا به همه بانوان تبریک می گویم. بازیکن فوتبال کشورم در این برد. امروز واقعا بازیکنانم یک بازی تاکتیکی و برنامه ریزی شده مقابل تیمی انجام دادند که 25 پله بالاتر از ما در رده بندی قرار دارد.

وی ادامه داد: میانمار تیم بسیار تاکتیکی و فنی است. متأسفانه شرایط جوی کار را برای ما سخت کرده بود اما می دانیم که با این شرایط روبرو خواهیم شد. طبق برنامه می خواهیم 30 دقیقه ابتدایی بازی را کنترل کنیم و برنامه را در کمترین زمان ممکن اجرا کنیم. برنامه اصلی ما این است که با ضربات و ضربات ایستگاهی به این تیم گل بزنیم. در نهایت از نقطه کرنر به این تیم گل زدیم. پس از به ثمر رساندن گل، بازیکنان در نیمه دوم بهتر از نیمه اول می توانند بازی را کنترل کنند. همچنین با تعویض هایی که انجام دادیم (به جز یک تعویض اجباری) و فنی بودن، توانستیم نبض بازی را در نیمه دوم در دست بگیریم و اجازه ندهیم میانمار مانند نیمه اول به ما فشار بیاورد.

آزمون گفت: در ضد حمله نیم چشم به دروازه داریم و در نهایت می توانیم با یک گل میانمار را در کشور خودمان شکست دهیم. ما هرگز میانمار را شکست نداده ایم. من واقعا به بازیکنانی که امروز با قلب و شجاعت بازی کردند افتخار می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: این پیروزی حاصل استفاده ما از تمام ظرفیت های تیم فوتبال بانوان ایران است. اکنون ما این پیروزی را فراموش کرده ایم. اگرچه برای ما بسیار ارزشمند است. دو روز دیگر باید با این تیم بازی کنیم. بنابراین با یک ریکاوری خوب بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای بازی دوم آماده خواهیم کرد.

وی افزود: میانمار بازی اول را باخت و شکست نخواهد خورد. قطعا برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شوند. امیدواریم با یاری خداوند و دعای خیر مردم به نتیجه مطلوب برسیم.

آزمون در پایان خاطرنشان کرد: با این برد بچه ها اعتماد به نفس پیدا کردند و این برد می تواند نوید روزهای بهتری را برای فوتبال بانوان ایران بدهد. همه مربیان و بازیکنانی که امروز در جمع ما نیستند در این پیروزی سهیم هستند. با توجه به اینکه سال گذشته در جام ملت ها حضور داشتیم، با صعود به دور دوم، فوتبال بانوان ایران وارد مرحله جدیدی می شود و امیدوارم موفق باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا