مطالب میجیک

از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم/ممانعت از حضور بازیکن ازبکستانی شوک منفی وارد کرد

میجیک/ هرمزگان سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: از عملکرد بازیکنانم مقابل شهید شمالی کازرون راضی هستم که در این دیدار تمام توان خود را به کار گرفتند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

فاطمه محمد خانی در گفت وگو با میجیک، افزود: متاسفانه در دیدار مقابل شهید شمالی، کازرون یکی از تیم های قدرتمند و مدعی لیگ برتر هندبال کشور است.

وی با بیان اینکه شهید شمالی از بازیکنان تیم ملی بهره برد و به طور جدی مدعی سکو شد، گفت: از عملکرد بازیکنانی که در این دیدار تمام توان خود را به کار گرفتند و تسلیم نشدند راضی هستم. .

محمد خانی با اشاره به اینکه عدم صدور مجوز بازی برای دروازه بان ازبکستانی کشورمان از سوی فدراسیون هندبال، شوک روحی نامناسبی را پیش از شروع بازی برای فولاد هرمزگان وارد کرد، خاطرنشان کرد: تعجب کردم وقتی ادامه دادیم. یک هفته پیش روی صدور مجوز این بازیکن کار کرد. و حتی کارت بازی دروازه بان ازبکستان صادر شد و او را برای تمرین در زمین آماده کردیم، ناگهان صبح روز بازی اعلام شد که نباید از این بازیکن استفاده شود زیرا مراحل مجوز قانونی از وزارت کار انجام نشده است. صادر شده است.

وی ادامه داد: چگونه می توان برای بازیکنی که مجوز قانونی دریافت نکرده کارت بازی صادر کرد و ناگهان از حضور در زمین جلوگیری کرد و آیا این اشتباه باید به تیم فولاد هرمزگان خسارت وارد کند؟! درسته که پنج شنبه شب و صبح جمعه که دفتر تعطیله؟!

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان در پایان گفت: من به بازیکنان ایمان دارم و قطعا در بازی بعدی به بازی برمی گردیم و پتانسیل واقعی فولاد هرمزگان را به همه نشان خواهیم داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا