مطالب میجیک

مربیان و بازیکنان قهرمان و نایب قهرمان لیگ هندبال زنان چه گفتند؟

لیگ دسته اول هندبال بانوان با قهرمانی تیم بافق یزد به پایان رسید و اعضای تیم های قهرمان و نایب قهرمان پس از بازی فینال به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش میجیک، زینب بذرخان دروازه بان شهید شمالی کازرون وی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم. متأسفانه بازی قبل را با 8 گل باختیم و اگر امروز با 9 گل پیروز شویم، می توانیم قهرمان شویم.

بذرافکن گفت: امروز بازیکنان تیم ما نشان دادند که از قهرمانی چیزی برای از دست دادن ندارند و نشان دادند که می توانند و شایسته قهرمانی هستند.

وی در خصوص هدایت تیم در طول مسابقه گفت: دروازه بان همیشه 70 درصد تیم است و می تواند به بازیکنان روحیه دهد. امروز علاوه بر دروازه بان بودن، کاپیتان هم بودم. تیم ما شایسته قهرمانی است.

وی در خصوص حضور در جام باشگاه های آسیا نیز گفت: قرار بود پارسال هم برویم اما چون هزینه زیاد شد نمی دانستیم. مدیر باشگاه باید تصمیم بگیرد.

بذرافکن درباره عدم حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به دلایل شخصی نتوانستم در این مسابقات شرکت کنم.

وی در خصوص سطح لیگ اصلی هندبال بانوان گفت: نسبت به سال گذشته بازیکنان بین تیم ها توزیع شده و سطح لیگ بالاست. بیشتر بازیکنان در جام جهانی حضور داشتند و تجربه خوبی برای آنها بود.

به گزارش میجیک، مینا وطن پرست کاپیتان تیم ملی و تیم بافق یزد وی پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: الحمدلله حتی اگر بازی را ببازیم می توانیم قهرمان شویم. امروز از اول بازی نتوانستیم کاری که سرمربی از ما خواسته بود انجام دهیم اما در نهایت با تفاضل گل قهرمان شدیم.

وی سپس گفت: تیم بافق امسال متفاوت است، این تیم متشکل از نوجوانان و جوانان است و تیم خوبی است. هدف این است که قهرمانی را به دست آوریم و بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

وی گفت: در بازی قبل مصدوم بودم و امروز نتوانستم بازی کنم. بازیکنان خوب و خوبی در تیم حریف هستند که من بازی می کنم.

همچنین خدیجه قانع سرمربی شاملی مانی پس از کسب مقام دوم لیگ برتر گفت: به بازیکنان اعتقاد دارم که قهرمان می شویم اما در بازی قبل شرایط آنطور که باید نبود.

شاملی سرمربی تیم گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم و می دانم تیمم قهرمان است. من هم به بافیق تبریک می گویم. ما در این بازی تغییر تاکتیکی دادیم تا پیروز شویم اما به دلیل تفاضل گل در بازی قبل دوم شدیم.

وی در خصوص سطح لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در رده نوجوانان و جوانان تیم خوبی داشتیم و شاهد درخشش آنها در لیگ بودیم، امسال نیز با حضور در مسابقات جهانی و قهرمانی به لیگ کمک کردند. لیگ از سطح بالایی برخوردار است تا جایی که باعث می شود از سایر تیم ها سوء استفاده شود.

وی در خصوص حضور در جام باشگاه های آسیا گفت: به دلیل اینکه تیم ما توسط نفرات مدیریت می شود و به فکر وضعیت ارز خواهیم بود. آقای شاملی از تیم های بانوان و آقایان در لیگ حمایت می کند و با این شخصی سازی فکر نمی کنم بتوانیم در جام باشگاه ها شرکت کنیم.

همچنین فخری سرمربی تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق وی پس از کسب این عنوان گفت: این اولین قهرمانی ماست و به بازیکنان و مدیرعامل این تیم تبریک می گویم. بازی نفس گیر و سخت است. به هدفمان که قهرمانی است رسیدیم. تا الان 14 بازی انجام دادیم و در بازی قبل با 8 گل پیروز شدیم و توانستیم قهرمان شویم.

سرمربی بافق گفت: امسال بازیکنان توزیع شده و سطح کیفی لیگ بالا رفته و همه تیم ها با قدرت تمام شروع کرده اند و مشخص نیست کدام تیم به سکو می رسد.

وی در پایان گفت: توانستیم جواب همه حمایت ها را بدهیم و بعد از سه سال حضور در لیگ امسال به مقام قهرمانی رسیدیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا