«حوض خون» چاپ هفتمی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

چاپ

پس از سخنان رهبر انقلاب؛ «حوض خون» چاپ چهارمی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی رهیار، کتاب حوض خون به روایت زنی اندیمشکی خشکشویی در دفاع مقدس »با ویرایش کنید و نوشته فاطمه سادات میرعلی به تازگی توسط انتشارات رهیار به چاپ هفتم رسیده است.

نمره اولین این کتاب اواخر فروردین ماه سال جاری و چاپ دوم آن در مهرماه منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان کنگره شهدای استان زنجان، روز پنج‌شنبه ششم آبان ماه، به نقل این کتاب پرداختند و فرمودند: خود را دیدم که در حال شستن لباس‌های خون و ورقه‌های خون سربازان در بیمارستان‌ها و سربازان؛ [اینها را] من دیدم که این کتاب جزئیات این چیزها را نوشته است. انسان ها کاملاً شگفت زده می شوند. مردم خجالت می کشند در عوض تمام خدماتی که این زنان در این سالها انجام دادند و هر سختی که متحمل شدند. این چیزی است که می توان گفت…»

این کلمات باعث محبوبیت بیشتر کتاب شد و چاپ سوم آن منتشر شد.

این کتاب که حاصل همکاری دفتر تاریخ شفاهی اندیمشک و واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، خاطرات و روایت 64 زن اندیمشکی از فعالیت هایشان در این اداره کل است. خشکشویی لباس رزمندگان دفاع مقدس شامل فاطمه سادات میرعلی، زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه است. تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی تحقیق و جمع آوری کنید مسئول قبلا، پیش از این.

این کتاب سومین عنوان از مجموعه «پشتیبانی جنگ» و چهارمین عنوان از مجموعه «زنان انقلاب» است که توسط این ناشر منتشر شده است.

در پیوست کتاب تصویری از راویان کتاب به همراه تصویری از فعالیت های این بانوی اندیمشکی در دفاع مقدس، شهدای مرتبط با وی و همچنین بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک محل برگزاری است. خشکشویی لباس های سرباز رسیده بود.

«برکه خون» در 6 دسامبر امسال به ششمین چاپ خود می رسد و اکنون نسخه چاپی دارد. هفتم به بازار نشر آمده است.

چاپ هفتم کتاب در 504 صفحه، شمارگان 1000 نسخه و به ارزش 80000 تومان عرضه شده است.

دکمه بازگشت به بالا