مطالب میجیک

کتاب نویسنده «خط مقدم» درباره کرونا چاپ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی ، کتاب “به من دست نزن” نوشته فائزه غفار حدادی به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و هم اکنون در بازار موجود است.

این کتاب حاوی دفتر خاطرات غفار حدادی ، نویسنده کتاب “خط مقدم” (داستان تشکیل واحد موشکی ایران با محوریت زندگی سردار شهید تهرانی مقدم) از زمان شیوع کرون است که تازه به سالگرد خود رسیده است امسال. این کتاب برای ثبت فداکاری های زنان خانه دار در طول کرونا و ابراز همدردی و تجربه نوشته شده است.

غفار حدادی می گوید همه ما بیش از یک سال است که به ویروس کووید آلوده ایم. ویروس هایی که به نظر ما در ابتدای شیوع بیماری سرگرم کننده بود و شوخی و شوخی می کرد ، اما به تدریج با شنیدن اخبار ناخوشایند در جهان ترس و همچنین اخباری از دوستان ، آشنایان و بستگان آلوده به ذهن ما خطور کرد. شیوع ویروس ها و حکومت نظامی قرنطینه ساختار ، سبک زندگی ، شغل و حتی تحصیلات ما را بسیار تغییر داده است. همه ما باید زندگی ، کار ، خرید ، تحصیلات ، نگهداری از کودکان ، مهمان نوازی ، آرامش روانی و روال زندگی و بیماری عروق ویروس کرونا قلب را طی کنیم و هر روز هزار بار بپرسیم: “آیا ما گذشته ایم؟”

نویسنده “من را لمس نکن” با انواع خانم های خانه دار خاطرات خود را از 20 فوریه 2017 تا 22 ژانویه 2017 در این کتاب آورده است. این کتاب شرح سختی های کرونا در خانواده است. تلاش های ستیزه جویانه ای را که زنان و مادران برای حفظ سلامت جسمی و همچنین ایجاد تعادل روانی در خانه انجام می دهند ، توصیف می کند. یک مبارزه بسیار نادر ؛ اما او واقعاً آنجا ماند. تجارت و مدیریت بخش مهمی از معمای مدیریت بحران کرونا است. نگرانی های فائزه غفار حدادی در این کتاب تنها موضوعات مربوط به مراقبت در منزل و مراقبت از کودک نیست. وی به عنوان یک زن و نویسنده تحصیل کرده ، از اخبار و شرایط اقتصادی اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و سیاسی در این کشور و همچنین در این دنیا آگاهی دارد و از مقایسه و تضاد همه این شرایط غافل نیست.

این دفتر خاطرات با لحنی طنز نوشته شده است.

این کتاب در 336 صفحه منتشر شده است و ارزش 50،000 Tom را دارد.

دکمه بازگشت به بالا