رونمایی از سامانه فروش بلیت هواپیما طی چند روز آینده

بلیت هواپیما

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در پروازهای داخلی باید قیمت مصوب توسط شرکت های هواپیمایی رعایت شود، گفت: طی چند روز آینده سامانه فروش بلیت هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری افتتاح می شود.

به گزارش میجیک، مهرداد بذرپاش – وزیر راه و شهرسازی – به درخواست شرکت هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما اشاره کرد و اظهار کرد: در ساعات اوج مصرف، عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت هستند که قیمت مصوب داخلی وجود دارد. پرواز. در پروازهای خارجی، آزادی بیشتری برای مدیریت قیمت ها با تقاضا و عرضه داریم. اما در پروازهای داخلی باید قیمت مصوب رعایت شود.

وی ادامه داد: پیش از این بلیط پروازهای داخلی توسط آژانس ها و ایرلاین ها ارائه می شد; با ارائه بلیط به روش مجازی متفاوت، اقتدار سایت از یک آژانس بیشتر می شود. از این رو طی چند روز آینده سامانه فروش بلیت هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری راه اندازی می شود که بخش بزرگی از عرضه بلیت را مدیریت خواهد کرد.

به گزارش میجیک، در اردیبهشت ماه سال جاری پس از عدم رعایت سقف قیمت بلیت توسط شرکت های هواپیمایی، بذرپاش اعلام کرد که سازمان هواپیمایی در حال بررسی طراحی بستر متمرکز برای عرضه بلیت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا