۱۱ هزار دناپلاس تا ۱۵ روز آینده تحویل مشتریان می‌شود

اپل

۱۱ هزار دناپلاس تا ۱۵ روز آینده تحویل مشتریان می‌شود

در بازدید معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از ایران خودرو، اعلام شد: با توافق روز گذشته سازمان استاندارد، 11 هزار دستگاه دناپلاس ظرف 15 روز به مشتریان تحویل داده می شود. با قیمت مصوب قبلی

به گزارش میجیک و به نقل از ایکوپرس، احمد اصانلو به همراه هیئت همراه در جریان بازدید از ایران خودرو در جریان شماره و وضعیت تحویل دناپلاس، محصولی که روز گذشته مجوز شماره گذاری آن از سوی سازمان استاندارد صادر شد، قرار گرفت.

مدیرعامل ایران خودرو در این بازدید اعلام کرد که این خودرو پیش از این در سیستم یکپارچه فروخته می شد اما با توجه به تغییراتی که در سیستم قفل خودرو با هدف ارتقای سیستم ایمنی صورت گرفت که نیازمند تاییدیه جدید سازمان استاندارد است. ، به دلیل زمان بر بودن فرآیند اعتبار سنجی، تحویل با تاخیر انجام می شود. همچنین اعلام شد با توافق روز گذشته سازمان استاندارد، خودرو ظرف 15 روز و با قیمت مصوب قبلی تحویل مشتریان می شود.

رئیس سازمان تعزیرات پس از توضیحات مدیر ایران خودرو درباره زمان مورد نیاز برای تحویل خودرو تاکید کرد: طی 15 روز آینده پارکینگ بازگشایی می شود تا بر روند تحویل تمامی خودروها و مشتری نظارت شود. رضایت.

آسانلو ابراز امیدواری کرد با ادامه توزیع و تحویل دناپلاس در کنار عرضه سایر محصولات، میزان شکایات مردمی نیز کاهش یابد.

لازم به ذکر است که به منظور افزایش رضایت مشتریان، پروژه ارتقای امنیت کلید در محصولات دناپلاس در آذرماه انجام شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا