برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بهترین اپلیکیشن های موزیک

موسیقی جزء لاینفک زندگی ما انسان هاست و از ابتدای خلقت سعی کردیم با موسیقی ریتم های جذاب تولید کنیم و احساسات را تغییر دهیم. از طرفی گوشی هوشمند دستگاهی است که نیازهای مختلف امروز ما را برآورده می کند و ما معمولا بیشتر از طریق گوشی خود به موسیقی گوش می دهیم. به همین دلیل داشتن یک موزیک پلیر مناسب در گوشی شما بسیار مهم است تا بتوانیم بهترین آهنگ های موجود را مرتب کنیم و به آن ها گوش دهیم، مخصوصا برای گوشی های سامسونگ که به طور پیش فرض پخش کننده موسیقی ندارند و باید این اپلیکیشن را دانلود کنید. .

در این مقاله نگاهی به بهترین پخش کننده های موسیقی موجود برای اندروید خواهیم داشت و در ادامه بهترین سرویس های پخش و دانلود موسیقی را به شما معرفی خواهیم کرد. بنابراین، اگر در گوشی اندرویدی خود زیاد به موسیقی گوش می دهید، حتما تا پایان این نوشته وبلاگ موزیک باران را دنبال کنید.

بهترین پخش کننده های موسیقی برای اندروید

در این قسمت بهترین پخش کننده های موسیقی اندروید را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با این برنامه ها خیلی بهتر و راحت تر به موسیقی گوشی خود گوش دهید.

پخش کننده موسیقی Taurus

Double Twist Music Player یک پخش کننده موسیقی با کیفیت است که برای گوشی های مبتنی بر اندروید طراحی شده است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این موزیک پلیر طراحی منحصر به فرد و جذابی دارد که می توانید با استفاده از تم های مختلف آن را شخصی سازی کنید. Double Twist دارای یک اکولایزر ده باندی است که به شما کمک می کند صدای خروجی را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. از مزایای این برنامه می توان به پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف FLAC، ALAC و MP3، AAC، پشتیبانی از AirPlay، پشتیبانی از Android Wear و پشتیبانی از Android Auto اشاره کرد. به طور کلی، Doube Twist یک برنامه کاربردی موسیقی بسیار جامع است. اما برخی از ویژگی های پیشرفته آن نیاز به خرید اشتراک ویژه دارد.

تقویت کننده قابل برنامه ریزی

AIMP یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی اندروید است که از فرمت های محبوب مانند MP3، MP4 و FLAC پشتیبانی می کند. این برنامه طراحی مینیمالیستی دارد و گزینه های سفارشی سازی زیادی از جمله امکان تغییر تم را به شما ارائه می دهد.

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و سرراست است و به راحتی می توانید با اجزای مختلف آن آشنا شوید. این برنامه همچنین دارای یک اکولایزر خوب است و به شما این امکان را می دهد که در صورت داشتن دانش کافی از افکت های پیش فرض استفاده کنید یا حالت ایده آل خود را بسازید. این برنامه دارای نسخه ویندوزی نیز می باشد و می توانید از این برنامه به غیر از گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. در لپ تاپ ویندوز شما. می توانید این برنامه را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برنامه BlackPlayer EX

BlackPlayer EX بدون شک یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی برای اندروید است. این برنامه را می توان به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کرد اما می توانید نسخه اصلاح شده و پولی آن را از وب سایت داخلی آن دانلود و نصب کنید تا امکانات و قابلیت های کامل آن را دریافت کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد برگه ها را ویرایش کنید و فقط برگه فعال را در بالای صفحه نگه دارید. می توانید تم برنامه را مطابق سلیقه خود تغییر دهید و آن را سفید یا مشکی کنید.

این برنامه همچنین دارای یک اکولایزر قدرتمند است که به سرعت موسیقی هایی را که اخیراً دانلود و در گوشی آپلود شده است شناسایی کرده و به فایل های موجود اضافه می کند.

برنامه MediaMonkey

برنامه MediaMonkey مانند برنامه های بالا طراحی خوبی دارد و می توانید از استوای آن استفاده کنید و به موزیک مورد علاقه خود با جزئیات گوش دهید.

چیزی که این سیستم را از مدل های مشابه متمایز می کند این است که شما می توانید از موسیقی روی گوشی و کامپیوتر خود فقط از طریق وای فای استفاده کنید و برای مثال از آهنگ های روی لپ تاپ در گوشی اندرویدی خود فقط از طریق وای فای استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق کابلی مانند iTunes اپل موزیک را به گوشی خود انتقال دهید و به دلیل این ویژگی های زیبا به نظر ما این موزیک پلیر یکی از بهترین هاست و بد نیست در صورت تمایل آن را دانلود و پیست کنید.

این اشعار توسط افراد مختلف از زبان های مختلف ترجمه شده است و در واقع ساده است، تمامی ترجمه هایی که در این برنامه در Fascia مشاهده می کنید توسط هموطنان ما انجام شده است و می توانید با کلیک بر روی دایره در آنجا نام آنها را مشاهده کنید. بالای صفحه نمایش …

برنامه دانلود موسیقی

فرقی نمی کند که یک برنامه دانلود موسیقی خارجی باشید یا یک برنامه دانلود موسیقی ایرانی، اما برنامه هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند به موسیقی مورد علاقه خود در اینترنت گوش دهید و در صورت تمایل آنها را دانلود کنید (البته اگر دانلود کنید، شما مجاز به گوش دادن به آهنگ های موجود در خود برنامه هستید).

در ادامه برنامه های ایرانی و خارجی را برای گوش دادن آنلاین و دانلود موسیقی به شما ارائه می کنیم.

برنامه Spotify

فرقی نمی‌کند که یک دانلودکننده موسیقی برای پخش آنلاین موسیقی یا دانلود آن بخواهید، و فرقی نمی‌کند که به دنبال موسیقی محلی هستید یا موسیقی خارجی، Spotify قطعا یکی از بهترین برنامه‌ها است.

این برنامه دارای طیف گسترده ای از آهنگ ها و هنرمندان مختلف است و می توانید آهنگ مورد علاقه خود را در هر سبکی در Spotify پیدا کنید. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه این است که پس از مدتی سلیقه و سبک موسیقی شما را یاد می گیرد و بر اساس آن آهنگ های جدیدی را به شما ارائه می دهد.

همچنین در این برنامه مثلا قسمتی برای مطالعه پیدا می کنید که آهنگ های بسیار آرام و مناسبی دارد. این برنامه به شما امکان می دهد آهنگ های مورد نظر خود را دانلود کنید و به صورت آفلاین در برنامه گوش دهید. برای دانلود آهنگ خارجی می توانید از این برنامه استفاده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که Spotify برای 14 روز اول رایگان است و پس از آن باید برای استفاده از آن اشتراک خریداری کنید. یک Spotify تغییر یافته در دسترس است، اما اولاً نمی توانید با استفاده از این نسخه موسیقی مورد نظر خود را ریپ کنید و ثانیاً نسخه های اصلاح شده وجود دارد که به درستی کار نمی کنند.

اگر قصد خرید اشتراک این برنامه را دارید، پیشنهاد می کنیم از یک سایت معتبر داخلی، اشتراک بخرید و وارد دنیای بی نهایت موسیقی در اسپاتیفای شوید. این برنامه را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

برنامه موسیقی Caltex

Caltex Music اپلیکیشنی است که در آن می توانید آهنگ های فارسی به خصوص آهنگ های قدیمی را دانلود کرده و به صورت آنلاین و آفلاین گوش دهید. این برنامه به شما امکان می دهد آهنگ ها را دانلود کنید و از برنامه ها به صورت آفلاین استفاده کنید.

این برنامه شامل موزیک ویدیو نیز می باشد و می توانید از آن به عنوان دانلود کننده موزیک ویدیو استفاده کنید. این برنامه حاوی آهنگ های بسیار و متنوعی است اما کامل نیست و قطعا شامل چند آهنگ و چند هنرمند نیست و برای آن باید سراغ برنامه های دیگر بروید.

برنامه موسیقی pmc

یکی دیگر از برنامه هایی که به شما امکان گوش دادن و دانلود آهنگ های جدید را می دهد، موسیقی pmc است. با این برنامه می توانید به موزیک ویدیوهای جدید دسترسی داشته باشید. البته این برنامه ایراداتی هم دارد و می توان گفت از نظر ظاهری و بهینه سازی خیلی خوب کار نمی کند اما باز هم می توانید از آن استفاده کنید.

برنامه آیروموزیک

اگر می خواهید از طریق یک برنامه ایرانی به موسیقی ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و بتوانید آنها را به صورت آنلاین گوش کنید و حتی دانلود کنید، قطعا آیروموزیک یکی از بهترین گزینه هاست. به غیر از برنامه اندروید، این برنامه برای ویندوز نیز موجود است، بنابراین می توانید از این برنامه با لپ تاپ ویندوزی خود استفاده کنید.

برنامه رادیو جوان

بهترین برنامه موسیقی ایرانی که می توانید از آن برای گوش دادن آنلاین آهنگ های خوانندگان مختلف و دانلود این آهنگ ها استفاده کنید رادیو جوان است. این برنامه بیش از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است که گواه محبوبیت بالای این برنامه است.

دکمه بازگشت به بالا