«یک خانواده‌ عجیب» چاپ شد/ستایش یک‌زن از ایمان، امیدواری و نوشتن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کتاب “خانواده های عجیب (در واضح ترین آینه برای تماشای گذشته نگاه کنید)” نوشته بوفی نیل و ترجمه اخیر بهاره قاسم پور توسط انتشارات خزاع منتشر و راهی بازار نشر شده است.

در کتاب اول ، و این کتاب ، نویسنده این کتاب ، بوفی نیل ، به عنوان زنی که طلاق گرفته است ، دارای دو فرزند است که مشغول مراقبت از خود هستند ، خاطرات خود را می نویسد ، کار او دشوار و بسیار دشوار است. او تقریبا مرده است و به طور کلی زندگی پایین است. مناسب نیست؛ اما او نه تنها تسلیم شد ، بلکه دوباره زنده شد.

نویسنده این کتاب 20 سال است که در علوم کامپیوتر کار می کند ، اما علاقه زیادی به نوشتن داستان ها و اتفاقات غیر معمول زندگی خود دارد تا از زندگی روزمره فرار کند. سرانجام ، او تصمیمی می گیرد ، که منجر به کتاب “خانواده های عجیب” می شود.

این کتاب از ابتدا شروع می شود و کتاب Kirkas Book Review درباره آن می نویسد: “یک کتاب سرگرم کننده و احساسی درباره چیزهای مختلف.” آمازون گفت: “این مانند یک خانواده معمولی نیست ، مانند خاطرات معمولی نیست.” کتاب های عجیب خانوادگی بیشتر شبیه داستان های خیالی هیجان ، شادی و شوخ طبعی است. »

“خانواده عجیب” را می توان کتابی دانست که به زبان ساده و هجو برای ستایش امید ، ایمان و نوشتن نوشته شده است.

این کتاب در 224 صفحه منتشر شده و ارزش 35000 تام را دارد.

دکمه بازگشت به بالا