مطالب میجیک

«بازی جوانمردانه» چاپ شد/کتابی برای زنان پرمشغله و تعادل خانواده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، کتاب “بازی جوانمردانه” نوشته ایو رادسکی به تازگی توسط آرتمیس مسعودی ترجمه و توسط نشر آموت منتشر شده است.

ایو رادسکی ، نویسنده این کتاب ، دارای دکترای حقوق از دانشکده حقوق هاروارد است و فعالیت های گسترده ای در زمینه مشاوره خیرخواهانه برای خانواده ها و موسسات خیریه داشته است. وی پس از 10 سال کار با صدها خانواده ، آموخت که می توان از تجربیات خود در زمینه مدیریت خانواده و سازمانی برای حل مسائل مختلف خانواده و همسر استفاده کرد. به همین دلیل ، او برای زوج هایی که بدنبال تعادل ، بهره وری و آرامش در خانه هستند ، کتاب می نویسد و راه های موثری را معرفی می کند.

Play fair اولین کتاب ایو رادسکی در زمینه نوشتن تجربه خود است. او از کودکی با مادرش که هنوز زنده است در نیویورک زندگی می کند و در حال حاضر با همسر و سه فرزندش در لس آنجلس زندگی می کند.

“بازی جوانمردانه” توسط زوجینی که به دنبال راه هایی برای مدیریت بهتر خانواده و دستیابی به عدالت و تعادل هنگام انجام کارها هستند ، استفاده می شود.

این کتاب به 3 بخش اصلی تقسیم شده است که هر بخش دارای یک فصل متفاوت است. قسمت اول “مسئله (عادلانه چیست؟”) نام دارد. قسمت دوم “راه حل ها (چهار قانون بازی جوانمردانه)” و قسمت سوم “چگونه با بازی جوانمردانه پیروز شویم (بازی برای پیروزی)” است.

بخشی از کتاب اول شامل دو چیز بود: “شیوع مادران ، والدین به طور پیش فرض” و “هزینه ها برای انجام همه کارها پنهان است”. در مرحله دوم ، 4 مورد با عنوان زیر وجود دارد: “قانون 1: زمان برای همه افراد یکسان است” ، “قانون 2: ادعا کنید ممکن است جالب باشد” ، “قانون 3: از الان شما شروع می کنید” و “قانون 4: مقادیر و معیارهای خود را تنظیم کنید. ” قسمت سوم این کتاب شامل 5 فصل 7 تا 11 است ، یعنی: “100 کارت بازی جوانمردانه” ، “بازی” ، “کارت های پراکنده” ، “13 اشتباه توسط زن و شوهر و اصلاح همان نمایش” و “در فضای اسب شاخدار خود زندگی کنید. “

پس از این بخش ، یک “نتیجه گیری” با زیرنویس “چگونه رزیتا یک اسب واحد پیدا کرد” وجود دارد.

در این بخش از کتاب ، می خوانیم:

اگرچه بعضی از مردها مانند همسر جیلیان کارت را آوردند اما آنها دست از کار برنداشتند. او نیاز به هشدار دارد و می خواهد برای هر کاری که انجام می دهد “خوش شانسی” بشنود. آه با توجه به اینکه به انرژی فکری زیادی از مردم آن نیاز داریم. همچنین باید بدانید چه کاری انجام داده اید ، آنچه را انجام داده اید به خاطر بسپارید و به آنها یادآوری کنید که باید انجام دهید. وقتی افرادی که تخیل دارند آرامش را یادآوری می کنند. او لازم نیست نگرانی های شما را بخاطر بسپارد یا فراموش کند ، و اگر فکر می کنید ، پدر و مادر بچه هایی را که هر روز با فرزندان ازدواج نکرده اند ، به یاد بیاورید و آنها را ستایش نکنید.

در طول ناهار با دوستم ، لیلی ، چندین بار به یاد می آورم که می خواستم ست لباس ، کفش و آرم های کثیف را از زمین بلند کند و وقتی او این کار را نکرد ، عصبانی شدم. سه پاسخ متداول این بود: “تو به من یادآوری نکردی” ، “این چیزی نیست که فکر کردم” و “چرا از من نپرسیدی؟”

این کتاب در 380 صفحه ، شمارگان 1100 نسخه و ارزش 59000 تام منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا