مطالب میجیک

چند مورد کرونا پیش از آغاز لیگ برتر هندبال مردان/ تعویق لیگ بانوان با درخواست تیمها

مراد کرمی گفت: با توجه به خواسته های این تیم ، چرخش عقب زنان برتر لیگ برتر هندبال با تاخیر در تاریخ 30 دسامبر برگزار می شود.

در مصاحبه با میجیک ، رئیس کمیته رقابت های فوتبال در مورد چرخش تاخیر بازگشت لیگ برتر هندبال زنان: لیگ زنان قرار است از 21 نوامبر آغاز شود ، از 30 دسامبر به دلیل خواسته های تیم مشهد برگزار می شود. به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، نگرانی های خانواده و تقاضای تیم ، ما بعداً لیگ برتر بانوان را برای بهبود اوضاع آغاز خواهیم کرد.

وی در مورد تیم فوتبال بانوان سپاهان و بسیاری از ورزشکاران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب گفت: مشکلی نیست. در تورنمنت اول ، برخی از آنها تاج داشتند ، اما اکنون بیش از 20 روز گذشته است و فکر نمی کنم آنها هیچ مشکل خاصی داشته باشند. تیم به هیچ مسئله خاصی برخورد نکرد و فقط به دلیل پیک کرونا و نگرانی های خانوادگی خواستار شروع مسابقه بعدا شد. این موضوع در کمیته مسابقات مطرح شد و سرانجام تصمیم بر این شد که مسابقات از 9 آذر آغاز شود.

وی در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مردان گفت: انشاالله هندبال مردان امروز آغاز می شود و هر روز پخش زنده خواهیم داشت. به محض ورود ، تمام اعضای تیم تحت آزمایش PCR قرار می گیرند و فقط تعداد کمی از آنها یک یا دو مورد دارند که در آن فرد قرنطینه شده یا به کشور خود برگشته است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا