مطالب میجیک

با صدور مجوز فعالیت‌مان، خواستار تعویق لیگ برتر فوتسال بانوان هستیم

میجیک / خوزستان مدیرعامل باشگاه ملی پیشگیری گفت: وزارت نفت ممکن است بعد از ظهر امروز مجوز شروع حفاری برای فوتبال بانوان و فوتسال بانوان را صادر کند. وی گفت: “اگر این مجوز صادر شود ، تیم ملی فوتسال بانوان حفار آموزش دیده نشده است.” ما می خواهیم تاریخ بازی دوم را در مرحله پلی آف لیگ برتر تغییر دهیم.

سید سالار محمدنیا در مصاحبه با میجیک ، وضعیت تیم های فوتبال و فوتسال این شرکت را برای شرکت در پیوست 2 لیگ قهرمانان و مسابقات بانوان به ترتیب تشریح کرد: “این مجوز بعد از ظهر (25 اوت) و تیم فوتبال صادر می شود. امشب -بال امشب. یکشنبه) می تواند در ادامه لیگ دسته 2 لیگ کشور شرکت کند.

وی با بیان اینکه اوضاع استان خوزستان هنوز قرمز است و این مسئله نگران کننده است ، افزود: اگر این مجوز صادر شود ، با فرض اینکه تیم فوتسال بانوان ما مربیگری نکرده است ، در تاریخ 10 اوت قادر به شرکت در پلی آف دوم نخواهد بود. زیرا آنها مانند تیم های دیگر که مدتی است تمرین را شروع کرده اند ، وضعیت مشابهی ندارند.

مدیرعامل باشگاه ملی هفاری اضافه کرد: “در یک جلسه قبلی در سازمان لیگ به دنبال ادامه لیگ برتر بانوان ، مقرر شد وضعیت چهار تیم پیشرو در مرحله پلی آف سفید شود ، لیگ به شرط تأسیس شود ، اما اوضاع خوزستان هنوز قرمز است.” چی.

وی اظهار داشت: اگرچه می خواهیم در استان خوزستان با رنگ سفید رقابت ایجاد کنیم ، اما ابتدا این شهر با خنده و شرایطی برای انجام رقابت حرفه ای ، یک سالن ندارد. بنابراین ، اگر مجوز فعالیت ما توسط وزارت نفت صادر شود ، باید زمان لازم برای تمرین و آمادگی در این رقابتها به تیم حفاری بانوان اختصاص یابد و این حقوق از دست نمی رود.

سرانجام ، محمدنیا اظهار داشت: اگر این مجوز صادر شود ، ما مشکلی در انجام تست های تاج از تیم فوتسال بانوان در این باشگاه و همچنین مشاهده پروتکل های بهداشتی نخواهیم داشت.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا