مطالب میجیک

ابهام در نحوه برگزاری لیگ برتر بسکتبال بانوان/ متمرکز یا رفت و برگشت؟

جلسه هماهنگی بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان ، اظهار داشت که این مسابقه مرکزی است ، زیرا شیوع تاج ، اما هیچ تصمیمی ماندگار نیست.

به گزارش میجیک ، جلسه هماهنگی لیگ برتر بانوان دیروز (شنبه) در فدراسیون بسکتبال برگزار شد و موضوعات مختلفی که مورد بحث قرار گرفته از جمله زمان شروع و چگونگی گرفتن بازی است. در این جلسه ، پیشنهاد شد كه لیگ بانوان این مركز را تأسیس كنند ، اما نتیجه نهایی وجود ندارد.

نازی تایرپور سرمربی گروه بانوان بهمن در این باره به میجیک گفت: من نمی دانم چگونه این بازی را اجرا کنم. رویکرد محور دشوار است و به کلیه تیم ها نیاز به یک هیئت مدیره عمومی دارد ، اما برخی از تیم ها مجبورند چند هفته در شهر بمانند که این هزینه زیادی است. او هنوز آن را تکمیل نکرده است و ما باید ببینیم فدراسیون چه راه حلی برای ارائه دارد.

وی افزود: هر هفته پنج شنبه ها و جمعه ها می توان بازی کرد که این کار دشوار است. ذکر شده قبل از مسابقه ، بازیکنان و کادر فنی تست تاج باید برداشته شوند اما ممکن است بازیکنان بعد از بازی اول بیرون بیایند و آلوده شوند. به همین ترتیب ، باید تصمیم درستی گرفته شود.

سرمربی گروه بهمن درباره 15 تیم اعلام آمادگی برای پیوستن به لیگ گفت: تعداد تیم ها زیاد است و نمی دانم این 15 تیم در لیگ خواهند ماند یا خیر؟ البته در این لیگ 12 تیم حضور داشتند ، اما امسال سه تیم اضافه شدند ، اگرچه برخی از این رقابت ها تسلیم شدند. با این حال ، رسیدن به لیگ با تیم های متعدد مناسب نیست. از سوی دیگر ، برخی از تیم ها بدون شرکت در لیگ های پایین ، وارد لیگ برتر شده اند ، یعنی پس از پایان لیگ در فصل گذشته ، دو تیم به لیگ دسته اول اعزام شده اند و دو تیم از آن دسته به لیگ ارتقاء می یابند ، اما اکنون برخی تیم ها تلاش نکرده اند. او وارد لیگ شده است. وقتی این دلیل را پرسیدیم ، وی گفت که می خواهد لیگ به دلیل شیوع کرونا جذابیت بیشتری داشته باشد!

طائرپور درباره شروع تمرین تیمش گفت: “ما تمرین تیم جوانان را شروع کرده ایم و همچنین بدن سازی را انجام می دهیم.” به دلایل سلامتی ، سالن را ضد عفونی می کنیم و بازیکنان در حین تمرین ماسک می پوشند. علاوه بر این ، وظایف تیم بزرگسالان ما در این هفته مشخص خواهد شد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا