مطالب میجیک

لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار می‌شود؟

خبرهای ضد و نقیضی درباره بازیهای پلی آف لیگ برتر فوتسال منتشر شده است و مشخص نیست این مسابقه برگزار می شود یا خیر.

به گزارش میجیک ، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور ، مرحله پلی آف لیگ برتر بانوان لغو شد ، اما با صدور مجوز برای چندین رقابت از جمله فوتبال و فوتسال ، مسئولان سازمان لیگ تصمیم به برگزاری مسابقات بانوان گرفتند. با این حال ، این تاریخ به تعویق افتاده است.

اخیراً گزارشهایی منتشر شده مبنی بر اینکه مسئولان لیگ فوتسال و کمیته فوتسال بانوان انکار یا تأیید نشده اند ، اما فاطمه شریف و عاطفه رضایی سرمربیان تیم های فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان در مرحله پلی آف بانوان شرکت کرده اند. وی به میجیک گفته بود كه فدراسیون فوتبال و شهرزاد نصیری (كه مسئولیت كمیته بانوان فوتسال را برعهده داشت) می خواستند بازی های باقی مانده را بدست آورند.

رضایی به میجیک گفت: “حدود نیم ساعت پیش با خانم نصیری در حال صحبت بودم و او گفت كه این مسابقه برگزار خواهد شد. ما تمرین خود را از روز شنبه (14 ژوئیه) شروع خواهیم كرد و اولین مسابقه در 3 آگوست برگزار می شود.”

به عنوان رئیس کمیته رقابت ، نصیری هنوز درمورد برگزاری مسابقات لیگ اظهار نظر نکرده است و هنوز مشخص است که آیا مسئولان تصمیم خواهند گرفت که از این رقابت دفاع کنند یا آن را لغو کنند. بازی های پلی آف مرحله پلی آف بانوان در تاریخ 20 فوریه 2008 انجام شد. طبق این مسابقه تیم ساپیا تهران و ملی هفاری اهواز با نتیجه 4: 3 در انتخاب اهواز و مسابقه بین مس رفسنجان و هیئت فوتبال خراسان رضوی به پایان رسید. .

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا