مطالب میجیک

چرا کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان معرفی نشد؟

در حالی که انتظار می رود فدراسیون هندبال این هفته کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان را معرفی کند ، این مورد نیست.

به گزارش میجیک ، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا طبق تقویم فدراسیون هندبال دسامبر برگزار می شود. رئیس فدراسیون فوتبال پس از ملاقات با معاون بانوان در 25 ژوئیه ، اعلام کرد که نام کادر فنی تیم ملی بانوان مشخص شده است و بعداً اعلام می شود.

پس از آن ، الهام سلوکی ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان ، در تاریخ 10 ژوئیه گفت ، “همه اسامی کادر فنی زن معرفی شده و کار انجام شده است ، تنها کار اداری انجام شده این است که اوایل هفته گذشته به طور رسمی اسامی کادر فنی اعلام شود.” بگذارید آنها اعلام کنند. “

در پایان هفته ، فدراسیون هندبال نام کادر فنی تیم ملی بانوان را اعلام نکرد و نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان در این باره به میجیک گفت: “به دلیل شیوع تاج ، روند اداری به طول انجامید.”

گرچه شیوع تاج و موج دوم اجازه تشکیل اردوی تیم ملی را نداد و هنوز وزیر ورزش و ستاد کرونا در ورزش مجوز تشکیل اردوی ملی را صادر نکرد ، اما فدراسیون هندبال امیدوار است که نام کادر فنی تیم ملی را انجام دهد. از قبل هندبال بانوان را اعلام کرد که منتظر نشوند که روند اداری با پیشرفت اوضاع اردوی تیم ملی اتفاق بیفتد.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران آخرین بار در تاریخ 30 دسامبر 1997 در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن به رقابت پرداخت و تا به امروز ، بیش از 18 ماه از مسابقات می گذرد ، این تیم برای اردوها ، مسابقات و یا مسابقات برگزار نشده است. طبق تقویم فدراسیون ، ما قرار است در حدود 5 ماه مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کنیم ، بنابراین به زودی زمان معرفی کادر فنی و سرمربی وجود خواهد داشت.

اگرچه بیشتر مسابقات ورزشی به دلیل تاج ، منوط به مرسوم است ، اما فدراسیون هندبال باید برنامه خاصی برای رقابت های ملی بانوان تیم ملی فوتبال داشته باشد تا از برگزاری این مسابقات اطمینان حاصل کند ، اما نمایندگان ایران اعزام می شوند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا