مطالب میجیک

نرخ بالای مشارکت بانوان گیلانی در حوزه اقتصادی از میانگین کشوری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ارسلان زارع با بیان اینکه این گروه نزدیک اجتماعی ، فرهنگی ، بهداشتی ، زنان و خانواده بوده است ، ظهر سه شنبه برای گرامیداشت روز 22 اوت ، روز سازمان و مشارکت نمایندگان ، اظهار داشت: مشارکت افراد درگیر در فعالیت ها به عنوان یکی از نشانه های توسعه متعادل این مشکل در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان های اجتماعی پیوندی بین دولت و جامعه مدنی است ، افزود: در ماه های اخیر و با شیوع تاج ویروس ، نقش و جایگاه این سازمان ها از گذشته روشن تر شده است.

وضعیت زنان را براساس نشانه های عدالت جنسیتی پشتیبانی می کند

استاندار گیلان با اشاره به نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی و تأثیرگذاری وی بر انقلاب اسلامی ایران ، اظهار داشت: امروز زنان ایرانی به ویژه زنان گیلان در خط مقدم مبارزه با کورونا قرار دارند.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به زنان ، افزود: برنامه های مختلف مورد علاقه. جیری ظرفیت زنان در جامعه ایران در چند سال گذشته توسط دولت توسعه یافته است.

زارع همچنین به برنامه دولت برای بهبود وضعیت زنان مبتنی بر نشانه های عدالت جنسیتی اشاره کرد و گفت: “اسناد و مدارک برای بهبود وضعیت زنان و خانواده ها به عنوان نقشه راه برای ارتقاء عدالت جنسیتی و یک برنامه ملی برای گفتگو خانواده از مهمترین برنامه های منطقه است.”

وی تصریح کرد: اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده یکی از برنامه های تقویت مهارت گوش دادن ، صحبت کردن و بحث و گفتگو در خانواده است. جهت یابی برای تقویت گفتگوهای بینابینی در خانواده ، دقیق و واقعی باشید.

فرماندار گیلان با اشاره به نقش زنان در تکمیل سفارش العمل های بهدشتی در مورد مبارزه با کورو ویروس در خانواده گفت: “ما می توانیم با تقویت گفتگوهای بین نسلی در خانواده و تمرکز روی زنان ، بسیاری از موضوعات مهم در بخش های مختلف را برطرف کنیم.”

زنان 50٪ مایع منی خود را در گیلان مدیریت می کنند

وی با بیان اینکه براساس آمار ، میزان مشارکت زنان در حوزه اقتصادی در استان گیلان از میانگین کشوری بالاتر است ، اظهار داشت: نقش زنان در تولید روستا و بخش های مختلف کارآفرینی در استان گیلان قابل احساس است. ورزش.

زارع با اشاره به راه‌اندازی صندوق خرد بانکی بانوان در روستای گیلان ، گفت: براساس هدف تعیین شده امسال میزان این صندوق به 100 عدد افزایش خواهد یافت.

وی در مورد انتشار اسناد برای بهبود وضعیت زنان و خانواده در گیلان بهمن ماه گذشته برای تعیین راهکارهای عملیاتی در این بخش صحبت کرد و ادامه داد: حمل معاشرت خاص خانواده نیز دلایل هم افزایی زنان به ویژه در مناطق روستایی را نشان می دهد.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت بیش از 200 سازمان اجتماعی در امور محیط زیست ، خیرین و امور اجتماعی در استان اظهار داشت: 50 درصد این تشکل ها توسط زنان گیلانی اداره می شوند.

وی تصریح کرد: امروز به دلیل شیوع ویروس کورنا ، افزایش نوسانات لازم است حمل ما اجتماعی هستیم ، وی گفت: برای رسیدن به رویا مشکلات باید مهارت های لازم را کسب کنیم.

دکمه بازگشت به بالا