مطالب میجیک

پاکدل: بزودی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان را اعلام می‌کنیم

رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت: 60 تا 70 درصد کادر فنی تیم فوتبال بانوان شناخته شده است و ما اعلام خواهیم کرد که این کارها انجام شده است.

علیرضا پاکدل درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی فوتبال و تیم های ملی بانوان برای برنامه ریزی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: 60 تا 70 درصد کادر فنی تیم فوتبال فوتبال زنان شناخته شده کشور هستند و ما به محض انجام کار حدود 10 روز را اعلام خواهیم کرد. البته ، وقتی نمی توانیم چادر نگه داریم ، عجله داریم؟ در حال حاضر کار اردوی تیم ملی جوانان مشخص نیست و رقابت مشخص نیست.

وی افزود: ما با حضور مقامات فدرال و معاونان زن ، یك جلسه استراتژیك برگزار می كنیم و در مورد تیم ملی فوتبال بانوان كشور تصمیماتی اتخاذ می شود. ما باید در این جلسه به برخی از موضوعات بپردازیم و باید درباره آنها نتیجه گیری کنیم. امروز در این جلسه مباحث فنی مورد بحث قرار می گیرد و به نتیجه می رسیم.

وی در مورد دو نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا گفت: “ما نامه ای به قهرمانان و دوندگان نوشتیم تا آمادگی آنها را اعلام كنند.” ما حتی به تیم های دوم و سوم هم نوشتیم که هیچ تیمی مشارکت خود را در جام باشگاه ها اعلام نکرده است.

وی افزود: شاید مسئولان باشگاه نیز وضعیت را ارزیابی کنند در این رقابت ها کره جنوبی و کره شمالی ، قزاقستان (3 تیم) و سایر افراد نیز نماینده خواهند بود. این تیم پول خرج می کند و می خواهد دیده شود. با وجود شرایط ، شرکت کنید

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا