چرا اعزام پارابدمینتون‌بازان شیرازی به امارات لغو شد؟

چرا اعزام پارابدمینتون‌بازان شیرازی به امارات لغو شد؟

میجیک / فارس دو زن پارابادمینتون شیرازی که قرار است در نیمه اول آوریل در مسابقات مقدماتی پارالمپیک شرکت کنند ، به دلایل نامشخصی در این مسابقات شرکت نکردند.

زالی پور و بلورکش هر دو زنان معلول و قهرمان پارالمپیک کشور هستند که پس از ماه ها آموزش ، با هزینه شخصی می خواستند در مسابقات بین المللی امارات شرکت کنند ، اما چند روز قبل از عزیمت ، به آنها گفته شد که این کار را نمی کنند. او می توانست باعث جنگ شود.

به گزارش میجیک ، برخی اظهار نظرها نشان می داد که فدراسیون موافقت نکرده است تا به سرپرستان با این دو ورزشکار بپردازد ، دلیل لغو تحویل ، اما رئیس شورای بدمینتون استان فارس در مصاحبه با میجیک این موضوع را تکذیب کرد.

ابراهیم رازی به میجیک گفت: این مسابقات اصلاً در تقویم فدراسیون نیست بنابراین برنامه تحویل داشته باشید بنابراین اعتبارات سالانه در نظر گرفته نمی شود ؛ ورزشکاران اعلام کرده اند که حاضرند با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت کنند.

رازی افزود: وقتی اعلام شد كه این مسابقه دوست دارد این مسابقه در امارات متحده عربی برگزار شود ، یك فدراسیون ، در حالی كه تماس هایی مبنی بر انصراف ورزشكاران شیرازی از حضور در این مسابقات وجود دارد ، س askال بپرسید و اعلام كنید كه اگر ورزشكاران می خواهند شركت كنند ، مقدمات بایستی ساخته شود.”

وی گفت که فدراسیون در همان تماس اعلام کرد که قادر به اعتبار اعزام نیست اما هزینه اعزام روسا و نمایندگان وزیر ورزش را پرداخت می کند. “این به ورزشکاران اعلام شد و آنها تمایل داشتند که برای شرکت در مسابقات هزینه شخصی وجود دارد و ما همچنین مکاتبات لازم را با فدراسیون انجام می دهیم و فدراسیون مطابق با سطح آسیا و جهان است و ثبت نام انجام می شود ؛ بنابراین هدف این است که همه ورزشکاران را بفرستیم.

رئیس شورای بدمینتون فارس ادامه داد: همانطور که می دانید اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی برای هر نماینده نکته ای است که تأثیر مثبتی خواهد داشت ، بنابراین در بودجه نیز قابل پیش بینی است ؛ بنابراین اعزام ورزشکاران به مسابقات امارات برای نمایندگان و فدراسیون ها نیز سودمند است.

رازی خاطرنشان كرد كه به ورزشكاران گفته است كه سعی خواهد كرد مقداری از هزینه های اعتبارات آینده را جبران كند تا مشكلات مالی مانع از اعزام ورزشكاران به امارات برای رقابت شود.

وی با بیان اینکه همه اقدامات لازم است و همکاری خوبی با ورزشکاران وجود دارد ، گفت: در آخرین روز مارس سال گذشته نامه ای از وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون بدمینتون ارسال شد که در آن زمان شورا تیم را می فرستد. “پارابدمینتون موافقت نکرد. این یک تاریخچه دارد و سال گذشته نیز دو بار اتفاق افتاده است. بعد از اینکه اسپانیایی ها به فرزندان خود ویزا نمی دهند و شورای دولتی اجازه بحث و گفتگو را به ما نمی دهد.

رازی با تأکید بر اینکه هیچ اطلاعاتی در مورد دلیل تصمیم گیری ندارد ، گفت: “ما می خواهیم دلیل لغو اعزام توسط شورای امور خارجه را بدانیم زیرا این اعزام برای ورزشکاران و شورای بدمینتون مفید است. و فدراسیون. “موقعیت ما تأثیرگذار است.

رئیس شورای بدمینتون فارس با ابراز تاسف از این حادثه و با بیان اینکه فدراسیون نیز عذرخواهی کرد ، گفت: “دو ورزشکار ما به دلیل لغو بلیط ضرر کرده اند. فدراسیون برای جبران این خسارت مدارکی را درخواست می کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا