مطالب میجیک

وضعیت اسفبار دختران فوتبالیست شیراز

تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز به دلیل شرایط بد مالی تقریباً لیگ برتر را ترک کرده است.

به گزارش میجیک ، فوتبالیست های دختر شیراز برای شرکت در مسابقات لیگ برتر با چالش های زیادی روبرو هستند و تا زمانی که تمایل به خروج از لیگ ندارند مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته اند. نماینده فوتبال بانوان شیراز هنگام بازی در لیگ در جدول لیگ بود اما به دلیل عدم حمایت مالی کناره گیری کرد تا اینکه در هفته دوم مسابقات با نام شهدای شیراز قشقایی وارد لیگ شد و سه بازی انجام داد اما در این مدت مشکلات مالی زیادی داشت. به جایی رسیده است که احتمال کناره گیری از لیگ وجود دارد.

ندا روستا ، سرمربی تیم در مورد احتمال کناره گیری از لیگ برتر به میجیک گفت: “ما دیگر نمی توانیم جلوتر برویم.” ما این هفته یک دیدار برابر ایلام داریم و فکر نمی کنم این مسابقه اعزام شود زیرا شرایط تیم از نظر اقتصادی بحرانی است و هیچ کس از آن حمایت نمی کند.

وی افزود: از آنجا که مسئولان شورای شهر قول همکاری با اداره ورزش را داشتند ، باشگاه قشقایی موافقت کرد که از ما حمایت کند اما پس از اعلام آمادگی برای پیوستن به لیگ ، همه مسئولان کنار کشیدند و هیچ کس پاسخ نداد ، حتی به هاستل هم نیامد. او برای حفظ بازیکنان شهر با ما مطابقت دارد.

وی درباره نداشتن هاستل گفت: از روز اول بازیکنان را بین خوابگاه و مهمانسرا جابجا کردیم و من سه هفته صبر کردم اما دیگر نمی توانستیم هزینه هاستل را پرداخت کنیم ، بنابراین بعد از بازی با کردستان در هفته چهارم. بازیکنان لیگ شهر را به خانه فرستادیم و اکنون هیچ تمرینی نداریم.

این روستا افزود: سال گذشته قول های زیادی داده بود اما حمایت نمی کرد و مشکلات زیادی داشت. با این حال ، تقریباً تیم را در لیگ برتر نجات ندادیم. مسئولان رفتار باعث عدم اعتقاد به بازیکنان می شوند و اکنون بسیاری از شما به شهر و تیم دیگر رفته اید ، بنابراین دستان ما در لوبیا خالی است و 12 نفر از لیست 18 بازیکن که برای اولین بار بازی کردند. اگر بازیکنان شیراز برگشته اند و مسئولان از آنها حمایت می کنند ، مطمئن باشید که تیم اصلی خواهیم بود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا