پذیرش مقطع عالی رشته مطالعات اسلامی زنان در پژوهشکده زن و خانواده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | خانواده

به گزارش خبرنگار آنلاین ، همزمان با آغاز پذیرش داوطلبان حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور از 29 بهمن ماه 1401، پذیرش طلاب خواهر در پژوهشکده زن و خانواده برای سال تحصیلی 1402-1403 نیز آغاز می شود. بودن. تمام شده.

ثبت نام از متقاضیان این رشته تا 10 اردیبهشت 1401 ادامه خواهد داشت و روش تحصیل به صورت تمام وقت و ارزیابی داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی، زمان دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد.

امکانات خوب کتابخانه ای، بانک های اطلاعاتی ویژه در حوزه زنان و خانواده، بهره مندی از اساتید و صاحب نظران متخصص در حوزه زنان و خانواده، آموزش پژوهش محور، شرکت رایگان در دوره های آزاد پژوهشکده ها، برگزاری نشست ها و کرسی های همفکری، مشاوره و آموزش علمی-آموزشی، ایجاد کلاس های فوق برنامه روش تحقیق، کارگاه های مقاله نویسی و … از مزیت ها و فعالیت های این رشته در آموزش خواهد بود.

دانشجویان این دوره علاوه بر ارتقای سطح فقه، اصول فقه، آراء و تفاسیر تا «30 واحد عمومی»، با یک سری مباحث مرتبط با رشته مطالعات زنان در حد «64» آشنایی دارند. واحدهای تخصصی» از منظر اسلامی و توانایی پاسخگویی به نیازها در حد تحلیل و بررسی تطبیقی ​​با مکاتب غربی ارتباط و تحقیق می یابند. و در پایان دوره پس از گذراندن «8 واحد آموزش مهارت های پژوهشی» قادر به دریافت این دایره المعارف رشته خواهند بود.

داوطلبان به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان ثبت نام را دارند و می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 10/3/1401 با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه علمیه سیستان، دریافت و خواندن. دفترچه راهنمای پذیرش سطح 3 سپس از طریق آدرس ایمیل: http://paziresh.whc.ir جهت ثبت نام غیر حضوری و یا مراجعه حضوری به معاونت پژوهشی آموزش و پرورش بانوان و خانواده و تکمیل ثبت نام.

داوطلبان می توانند با شماره تلفن 02532603357 داخلی تماس بگیرند. 4616 و 4617 یا از طریق مکاتبه با شماره آموزش مجازی 09011067477 در ایتا و یا با مراجعه مستقیم به واحد خدمات آموزشی پژوهشکده جهت راهنمایی بیشتر و یا دریافت پاسخ سوالات.

دکمه بازگشت به بالا