مطالب میجیک

فراخوان مقاله کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، جلسه هماهنگی کنگره ملی “ارتش فرشتگان تاریخی” با هدف تقدیر از 17000 زن شهید ، جانباز و آزادگان با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی رئیس جمهور برگزار می شود. این سازمان توسط بنیاد شهید و نماینده امور زنان و خانواده برگزار می شود.

در این فراخوان ، رشته تحصیلی برای ارسال مقاله به كنگره “ارتش فرشتگان تاریخ” هشت عنوان را در نظر گرفته است كه شامل رشته های “فرهنگ و آموزش” ، “اجتماعی و روانشناختی” ، “اقتصاد” ، “سیاست و متوسط” است. بین المللی“حقوقی” ، “دفاع” ، “رسانه و فضای مجازی” و “سلامت”.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله 2 فوریه است و ارسال مقاله اصلی 27 مارس است و نویسندگان سه مقاله اصلی سپاسگزار خواهند بود.

کسانی که مایل به ثبت نام و ارسال مقاله هستند می توانند به سایت خبری شاهد به آدرس https://navideshahed.com/fa/forms/202 مراجعه کرده و برای جزئیات تلفن اقدام کنند.

این همایش در ماه مارس با مشارکت نهادهایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. «ستادکل “نیروهای مسلح” ، “شهرداری تهران” ، “سازمان بسیج هنرمند” ، “دانشگاه الزهرا” ، “مردم الزهرا” و “دانشگاه شاهد” برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا