مطالب میجیک

پاسخ نایب رییس بانوان فدراسیون به گلایه‌های دختر وزنه‌بردار

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری زنان گفت: “ما برای سومین بار در فدراسیون پزشکی ورزشی به دلیل مصدومیت پریسا جهانفكریان تغییر كردیم ، اما او به درمان خود فكر نكرد.

مریم منظمی در گفت وگو با میجیک ، در مورد شکایت از پریسا جهانفکریان ، وزنه بردار ایرانی ، از اخراج از تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و از دست دادن شانس کسب سهمیه المپیک ، اظهار داشت: پریسا جهانفکیان از ناحیه زانو احساس درد کرد در اردوگاه چهارم. الهام حسینی قبلا از ناحیه زانو آسیب دید و توسط دکتر باز شد. کیهانی قرار است فدراسیون را دنبال کند و در مصر است و می تواند در ماه مارس به تیم ملی بپیوندد. در مورد پریسا ، وقتی او اعلام کرد که زانو درد دارد ، به او گفتیم که درمان زانو را پیگیری کند ، بنابراین قول دادیم که او را سه یا سه بار به فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون متخصصان پزشکی ورزشی می توانند این را ثابت کنند.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی در ماه مارس به پایان رسید و قرار است بعد از 10 روز وقفه از اواسط ماه مارس دوباره برگزار شود و ما تأیید کردیم که جهانفکریان می تواند درمان زانو را در طی 10 امروز دنبال کند و ما فکر نمی کنیم که آنها پیروی می کنند. “او نگفت که آیا در این مدت به دنبال درمان زانوی او نبوده است. یک روز قبل از اردو ، وی اعلام کرد که یک پزشک تشخیص داده است که هیچ آموزشی برای نیاز به فیزیوتراپی ندارد ، بنابراین در مارس نیامد و از 6 آوریل به اردوی تیم ملی اضافه شد. این دقیقاً به معنای عدم آموزش یک ماهه در رشته ای مانند وزنه برداری و شرکت در مسابقات مانند مسابقات قهرمانی آسیاست. او خودش به درمانش فکر نمی کرد و من و آقای خورشیدی اولین کسی بود که بسیار عصبانی شدیم زیرا این امر برای جهانفکریان ارزشمند بود و انتظار داریم او در مسابقات قهرمانی آسیا مانند دیگران بیاید و بدرخشد. او عملا ریل ها را در فدراسیون گیر کرد و او را در کالسکه حمل کرد تا به یک مقصد خوب برسد ، اما او ترمز را متوقف کرد. از طرف دیگر ، فضای ابر را مکانی برای بحث و تعامل نمی دانم.

نظامی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا در پایان اردوی چهارم با او تماس نگرفتید تا از معالجه وی مطلع شوید ، گفت: “ما برای بار سوم با او قرار ملاقات گذاشته ایم و وقتی که او نمی خواهد برو ، ما نمی توانیم کار دیگری انجام دهیم. “

نایب رئیس فدراسیون زنان در پاسخ به س anotherال دیگری مبنی بر اینکه با فدراسیون جهانی برای سهمیه باقی مانده در دسته 87+ کیلوگرم زنان مشورت نخواهید کرد: این دیدگاه باید واقع بینانه باشد. فرصت دادن این سهمیه واقعاً بسیار دشوار و کمتر از 10٪ است. برعکس ، برای اندازه گیری آسانسور سهمیه المپیک را به عنوان یک انتظار نادرست می پذیریم. البته من نمی گویم که ما سهمیه المپیک نمی خواهیم ، اما شما باید ابتدا در مسابقات بین المللی ، آسیایی و بین المللی بازی کنید. اکنون رشته های بسیاری داریم که بیش از 20 سال فعال بوده اند اما هنوز رنگ سهمیه المپیک را ندیده اند. طرح این مسئله باعث می شود که وی نتواند در فضای مجازی درباره یک فدراسیون معتدل درباره این زنان صحبت کند.

نظامی در پاسخ به این س whetherال که آیا فدراسیون تمام امکانات تیم مردان را برای بانوان فراهم کرده است ، تأکید کرد: دقیقاً فدراسیون با این نگاه واقعاً جلو می رود.

وی گفت: “دفعه بعد خواهیم دید كه آیا جهفكاریان از اردوی بعدی به تیم ملی دعوت خواهد شد یا خیر.” البته ، ما باید پاسخی داشته باشیم که چرا او چنین تصمیمی گرفته است. فدراسیون هیچ کاری برای زنان انجام نمی دهد. هر طرحی که به زنان ارائه می شود نه تنها مخالفتی ندارد بلکه بسیار قویتر نیز اجرا می شود. زنان برای فدراسیون مهم هستند ، بنابراین وقتی آنها استعدادی پیدا نمی کنند ، ما همه چیز را رها می کنیم و سعی می کنیم این حق را دوباره زنده کنیم که بدانیم چرا این اتفاق افتاده است. این استان نتیجه گرفت که فعالیت های زنان بیشتر از مردان مانند گلستان ، سیستان و بلوچستان و یزد باعث کسب مدال می شود. “در جلسه با کارشناسان وزارت ورزش ، ما همچنین در مورد گلهای زیادی از زنان بلند کننده در استعدادیابی بحث می کنیم ، و او مطمئن بود که این می تواند زنان وزنه برداری باشد ، اما نتیجه نهایی به دیگران بستگی دارد.”

نظامی در خصوص حضور تیم جوانان در مسابقات جهانی اظهار داشت: اردوی جوانان ما در اولویت است بنابراین نامه ای به استان می فرستیم و رکورد ورود را اعلام می کنیم که می تواند اعضای آن را معرفی کند. از 16 استان ، 34 نفر را که در یک گروه 17 نفره دعوت شده بودند ، معرفی کرد. 5 وزن اول در اردوگاه هشت روز به طول انجامید و 5 وزن دیگر نیز دو روز بعد به اردو رسیدند. افراد دو هفته نمایش داده و اردوها را به طور منظم برگزار کردند. البته ، ما نمی توانیم از جوانان و بزرگسالان چشم پوشی کنیم. زیرا ورزشکاران ما هنگام ثبت نام در استان تمرین نمی کنند و این فدراسیون را دشوار می کند و فدراسیون باید آن را حفظ و نگهداری کند و این واقعا سخت و پر انرژی است. اگر یک ورزشکار فدراسیون دیگر با 70٪ آمادگی به اردو برسد ، با 40٪ آمادگی برای اندازه گیری وزن خود وارد اردو می شود. با این وجود فدراسیون پشت آن بود. از آنجا که ژن های ما برای دختران خوب است و با صرف وقت ، پول و انرژی زیاد ، آنها فقط می توانند روی آنها کار کنند ، اما فقط در صورتی که با ما اینگونه رفتار بدی نداشته باشیم.

سرانجام وی گفت: در ابتدا وزنه برداری بانوان توسط معاون قبلی رئیس جمهور انجام می شد که وی زحمت کشید و معاونان بانوان استان نیز کمک کردند و اکنون ما روی ریل هستیم. فدراسیون همچنین از ما و کمیته های مختلف فدراسیون و همچنین برای کمک به ما پشتیبانی می کند ، به طوری که موفقیت زنان نه تنها به یک یا چند نفر بستگی دارد و کار تیمی به دوستان تبدیل شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا