مطالب میجیک

قول فدراسیون دوچرخه سواری برای رسیدگی به وضعیت قرارداد لیگ بانوان

دبیر فدراسیون مستقر در فدراسیون اعلام کرد: “برای سال آینده چارچوب قرارداد لیگ بانوان را تعیین می کنیم و به اسکی بازان کمک خواهیم کرد.”

به گزارش میجیک ، محسن سلگی ، دبیر فدراسیون مستقر در فدراسیون ، درباره وضعیت قرارداد لیگ برتر بانوان که تعداد بسیار کمی دارد ، اظهار داشت: “دوچرخه بانوان دو یا سه سال گذشته است و این تیم به مدیریت تیم بانوان علاقه مند است.” از بین بردن ما همیشه سعی می کنیم از زنان حمایت کنیم ، و گرچه تعداد افرادی که در جاده و جاده خوب نیستند به تعداد انگشتان دست در دو انگشت نمی رسد ، اما این نشانه گسترش است.

وی ادامه داد: البته وضعیت در لیگ آقایان یکسان است و وضعیت من دشوار است زیرا مسابقه ای وجود ندارد یا مسابقه ای وجود ندارد. اما اگر شرایط عادی شود و اگر در فدراسیون باشیم ، به فدراسیون قول می دهم برای سال آینده چارچوب و حداقل تعداد قراردادها را برای بانوان تعیین کنیم و از باشگاه بخواهم تیمی را در سمت بانوان داشته باشد. ما کمک می کنیم زیرا زنان در سالهای اخیر ثابت کرده اند که می توانند به نتیجه برسند.

دبیر فدراسیون مستقر با بیان عدم برگزاری مسابقات لیگ ، مشکلات مالی سواران را توضیح داد: “تنها هدف این است که حداقل دو مرحله لیگ را اجرا کنیم تا سواران بتوانند به این قرارداد برسند.” ما شرایط لازم برای انجام این رقابت ها را داریم و فقط منتظر مجوز منتشر شده توسط ستاد کرونا در ورزش هستیم.

سلگی با اشاره به عدم ادامه حضور ایران در حضور در جام جهانی با تغییر میزبان ، گفت: اگر این مسابقات در همان تاریخ و قبل از آن در کشورهای اروپایی برگزار شود ، ما شانس نخواهیم داشت. با ماه های منتهی به شروع مسابقات ، بعید است که ویزا در این بازه زمانی کوتاه به اروپا برود ، زیرا هنوز دعوتی دریافت نکرده ایم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا