مطالب میجیک

واکنش نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری به کاندیداتوری در انتخابات دو و میدانی

معاون رئیس فدراسیون بانوان گفت: “من از رئیس فدراسیون وزنه برداری می خواهم که در انتخابات رأی دهد.”

مریم منزمی در مصاحبه با میجیک ، درباره دلایل حضور خود در انتخاب ورزش اظهار داشت: رشته اصلی ورزشی من و ورود به ورزش و هرچه هستم می خواهم خدا را شکر کنم و بعد از طریق ورزش. من تعدادی از مسئولان کشوری در ورزش دارم و تخصص من دو مانع بوده است. من تعصبات زیادی در مورد این زمینه دارم و به فکر شرکت در انتخابات هستم و برنامه هایی در این زمینه دارم و امیدوارم بتوانم در رقابت سالم شرکت کنم. البته می خواستم در انتخابات اول شرکت کنم اما تصمیم من قطعی نبود.

وی ادامه داد: “من از آقای ماردی ، رئیس فدراسیون كه خارج شد ، مجوز گرفتم و من ابتدا از او سؤال كردم و مجوز گرفتم ، و پس از این ، البته این به معنای جدایی نیست و پایان نخواهد یافت. من در حال تهیه یك برنامه استراتژیك برای افزایش وزن بانوان هستم.” اگر من آنجا بودم ، کارهایم را با قدرت و قدرت انجام می دادم.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات فدراسیون دو و میدانی باعث نمی شود تمرکز او بر توسعه بانوان کاهش یابد ، گفت: من یک تیم دارم و سخت کار می کنم تا بتوانم نقش نظارتی داشته باشم. برنامه اول بدبخت است. من به جامعه زنان و رئیس فدراسیون كه قول من را داده بود قول دادم كه به او كمك كنم. برنامه های کاهش وزن زنان در حال تدوین است و ما قدم های خوبی بر می داریم. من از افرادی که تحصیلات دارند ، مرد و زن دریافت کردم و او به وزن زنان کمک کرد تا ان شاء الله بتواند به پیش برود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا