مطالب میجیک

چراغ سبز فدراسیون جهانی MMA به حضور با پوشش بانوان مسلمان

فدراسیون جهانی MMA (IMF) مجوز حضور بانوان با پوشش اسلامی در مسابقات آسیایی و جهانی را صادر کرد.

به گزارش میجیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، فدراسیون جهانی MMA (IMF) مجوز حضور بانوان با پوشش اسلامی در مسابقات آسیایی و جهانی را صادر کرد.

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های هنرهای رزمی و رئیس انجمن هنرهای رزمی ترکیبی ایران (MMA) با کرتا براون رئیس فدراسیون بین المللی MMA (IMF) دیدار کرد.

بتری با ابراز خرسندی از رایزنی انجام شده در این نشست، به بانوان علاقه مند به ورزش های رزمی ترکیبی (MMA) مژده داد و گفت: MMA داریم، می توانیم مجوز حضور بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی را بگیریم. امام با کلاه اسلامی و همچنین میزبان دور بعدی مسابقات قهرمانی آسیا به ایران. این مسابقه پس از اخذ تاییدیه توسط ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس طرح پوشش پیشنهادی انجمن کشیش ها برای تایید نهایی به وزارت ورزش و فدراسیون صندوق بین المللی پول ارائه می شود تا بانوان علاقه مند به ورزش های رزمی ترکیبی بتوانند در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کنند.

کمپین سوپرلیگ انجمن امام نیمه رمضان بعد از افطار و لیگ تیمی بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود و علاقه مندان همچنان فرصت دارند در هر دو لیگ ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا