مطالب میجیک

وضعیت مبهم لیگ برتر فوتسال بانوان / بارانی: نمی‌دانم چه اصراری به ادامه لیگ است

میجیک / خوزستان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به تست های مثبت تاج برخی از بازیکنان خراسان و سایپا و صدور مجوز شروع تمرین برای تیم حفاری ، گفت: در این شرایط نمی دانم که آرزوی ادامه لیگ چیست.

اگرچه فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که ادامه لیگ برتر بانوان از 23 آگوست آغاز می شود ، اما آزمایش های تاجگذاری مثبت برخی بازیکنان تیم های خراسان و سایپا و عدم صدور مجوز شروع تمرین برای تیم ملی فوتسال فراری کشور ، مهلت این مسابقات را ترک کرده اند. داده شده است.

در مصاحبه با میجیک ، مینا بارانی اظهار داشت که هیچ خبری از تاریخ جدیدی برای مسابقات جاری لیگ برتر نداریم و فدراسیون هنوز تاریخ جدیدی اعلام نکرده است: این ملت به دلیل شیوع تاج با دستورات این سرویس بسته شد و براساس این ، ما هنوز تقاضای این عملیات را نکرده ایم.

وی با بیان اینکه فدراسیون همچنان اصرار به ادامه لیگ دارد ، افزود: تست تاج از 7 بازیکن تیم خراسان و 2 بازیکن تیم سایپا مثبت اعلام شده بود ، اما با این وجود ، فدراسیون همچنان اصرار بر ادامه لیگ دارد.

سرمربی تیم ملی حفاری بانوان اضافه کرد: علاوه بر این با توجه به اینکه وزیر نفت هنوز به ما اجازه کار نداده است ، اعضای تیم ملی حفاری هنوز آزمایش کرونری نکرده اند.

وی گفت: “بسیاری از فدراسیون های ورزشی لیگ ها را برگزار نمی کنند و بر اساس جدول ها ، تیم های برتر را نیز تعیین می کنند ، اما نمی دانم آرزوی آنها برای ادامه در لیگ برتر بانوان چیست.” ممکن است همه اعضای تیم از نظر سلامتی سالم باشند ، اما تست مثبت برخی بازیکنان فوتبال را ابداع کنند ، چه تضمینی وجود دارد که افراد دیگر تحت تأثیر عفونت ویروس قرار نگیرند ، و چگونه می خواهید نظارت کنید چگونه لیگ؟ آیا او هنوز هم می خواهد لیگ را به تعویق بیندازد؟

بارانی گفت: “اگر شنیده ایم که لیگ می تواند از 10 آگوست شروع شود ،” اگر وزیر نفت اجازه شروع تمرین را بدهد ، ما در این مدت آماده نخواهیم شد و همان شرایط دیگر تیم ها را نخواهیم داشت زیرا ما داریم. آموزش شش ماه است. ” نمیدونم. من واقعاً امیدوارم فدراسیون تصمیم درستی در این باره بگیرد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا