وضعیت بازار لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس

آستانه | بازگشایی

نایب رئیس اتاق اصناف تهران ضمن اشاره به اینکه باید در طراحی تولید لوازم التحریر تغییری ایجاد شود، درباره وضعیت بازار نوشت افزار امروز در آستانه بازگشایی مدارس در صورت رکود بودن بازار گفت: و در صورت ادامه این وضعیت تا چند روز آینده، فروشنده باید کالا را با قیمت مناسب بفروشد.

به گزارش میجیک، محمدرضا فرجی تهرانی – نایب رئیس اتاق اصناف تهران – در شب افتتاحیه مدرسه درباره وضعیت لوازم التحریر و کیفیت آنها نسبت به کالاهای خارجی توضیح داد: البته به دلیل کیفیت بالاتر، خارجی. لوازم التحریر قیمت بالاتری دارد و با توجه به میزان بودجه برای خرید لوازم التحریر ایرانی یا خارجی اقدام می شود.

وی ادامه داد: در خصوص لوازم التحریر ایرانی به عنوان یکی از والدین دانش آموزان معتقدم باید تغییراتی در طراحی ایجاد شود زیرا تولید لوازم التحریر با شخصیت های محبوب در انیمیشن که حتی در رسانه ملی پخش می شود مورد توجه دانش آموزان قرار می گیرد. . . در این میان برخی از این انیمیشن های پرطرفدار مربوط به فرزندانشان است.

فرجی تهرانی با نشان دادن تاثیر رنگ آمیزی لوازم التحریر در انتخاب دانش آموزان، تاکید کرد: کودکان عاشق رنگ هستند و باید در تولید لوازم التحریر به این موضوع توجه شود در حالی که سایر کشورها لوازم تحریر تولید می کنند که حتی رنگ را به درستی بشناسد. برای بزرگسالان نیز جذاب است.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص کیفیت بالای برخی از تولیدات داخلی در این زمینه گفت: برخی از لوازم التحریر مرغوب داخلی قیمت بالایی دارند اما همچنان از نظر کیفیت با لوازم التحریر خارجی یکی نیست.

وی درباره قیمت لوازم التحریر گفت: بازار راکد است و در صورت ادامه این وضعیت تا چند روز آینده، فروشنده باید کالا را با قیمت مناسب به فروش برساند.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به پایین بودن کیفیت برخی از دفاتر به ویژه ادارات دولتی گفت: متأسفانه دستگاه کاغذسازی در کشور منسوخ شده و به همین دلیل اکثر کاغذهای داخلی کیفیت پایینی دارند. عملکرد خوب صنعت چاپ به دلیل کیفیت پایین کاغذ شاهد کیفیت پایین چاپ و تولید با ضرر بودیم که به ضرر همه خواهد بود.

فرجی افزود: در این میان برخی تولیدکنندگان برای کاهش هزینه های تولید از چاپ بی کیفیت استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: مردم برای اطمینان از کیفیت کالاهای خریداری شده لوازم التحریر مورد نیاز را از فروشندگان دارای مجوز در سراسر کشور خریداری کنند.

بر اساس اعلام اتاق اصناف، فرجی تهرانی با بیان اینکه برخی از کالاهای وارداتی می تواند بیش از یک سال در انبار بماند، گفت: خرید حضوری لوازم التحریر تجربه خوبی برای دانش آموزان است و در این میان والدین باید. برای رفتن به فروشگاه توجه کنید

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه برخی از اقشار کم درآمد جامعه دیگر توان خرید لوازم التحریر باکیفیت برای فرزندان خود را ندارند، افزود: اختلاف طبقاتی در کشور نمایان است و قابل انکار نیست اما افزایش تورم و ناتوانی والدین در تهیه لوازم التحریر برای فرزندانش.

وی گفت: در بسیاری از موارد اختلاف طبقاتی به آموزش دولتی اضافه شده و بسیاری از والدین برای آینده ای بهتر فرزندان خود را در مدارس غیرانتفاعی ثبت نام می کنند و پس از آن نمی توانند بدون داشتن محصولی با کیفیت برای فرزندان خود خریداری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا