مطالب میجیک

وبینار زن و فرهنگ عاشورا در شیراز برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

دبیر کنفرانس در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: این برنامه چهار روز به زبان فارسی و چهار روز به زبان انگلیسی ادامه خواهد داشت و متخصصان حوزه زنان مطابق با برای موضوع اصلی وبینار این موضوع موضوعات را نشان می دهد و هر هشت روز برمی گردد در قالب دو زبانه بودن در رسانه های مختلف منتشر خواهد شد شد.

فاطمه سادات لطیفی ادامه می دهد: این وبینار بین بین المللی اول سپتامبر با سخنرانی خانم قاسمی از ایران در مورد نقش زنان در تربیت انسانی آغاز می شود و روز دوم با سخنرانی خانم طاهری در مورد مسئولیت های زنان مسلمان در حال حاضر ، با الگویی گیری ادامه از فرهنگ عاشورا. در روز سوم ، مادر مقتدایی درباره زنان در عرفان صحبت کرد ویرایش کنید چهارم و پنجم ، خانم اردبیلی با موضوع بازخوانی نقش زنان در نهضت حسینی در آینده بحث می کند.

دبیر کنفرانس افزود: رو اماس. جولیا علی در مورد مسائل رهبری و سارا عابدی در سه مورد در راس او هست: حکمت ، تسلیم ، عواطف الهی و گفتار آیت الله علی حسین حکیم در موضوع پیروزی کامل در روز هفتم شهریور وبینار خواهد بود.

لطیفی هدف این برنامه را چنین توضیح می دهد: مطابق با ضرورت گفتمان و گفتگو بین تمدن و تمدن جدید اسلامی کنونی که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند انتخاب کنید برخی از زنان دانشگاهی به این نتیجه می رسند مانند مجموعه ای از مکالمات مداوم در یک رابطه با موضوع زنان از جمله متفکرانی هستند که از نظر جغرافیایی و بیولوژیکی در نقاط مختلف زندگی می کنند ، بگذارید تاسیس شودبه زیرا این مدل از گفتگو را می توان به صورت بسته بندی شده در عمل تکمیل کرد اوست تأثیر بر مسائل زنان

وبینار فرهنگ عاشورا و زنان در شیراز برگزار می شود

لطیفی معتقد است که اندیشمندان اسلامی در زمینه زنان در ایران ممکن است بتوانند برخی از مشکلات را حل کنند در قالب این نظریه تا زمانی که نتوانست در یک فضای جغرافیایی خارج از ایران استفاده شود ، کار می کرد. مثلا این نوع تعامل و زندگی را زنان غیرایرانی در سایر مناطق جغرافیایی تجربه می کنند که نمی دانند از چه اصولی می توانند استفاده کنند. گلک او مدعی شد که خارج از نظریه اسلام نباشد. این گفتگوها می تواند در یافتن این شکاف ها و تلاش های عملی برای پر کردن آنها مثر باشد.

وی تاکید کرد که پدیده علمی در کشور ما بسیار متمرکز است در زمینه نظرات و چکیده ها نوشته شده است: در کشورهای غربی به دلیل داشتن تجربه بیولوژیکی شرقی آه تو آنها به مشکلات به شکل مثبت نگاه می کنند و راه حل های عملی پیدا می کنند یعنی تجربه ات برای مثال. آنها آنها به آن نیاز دارند بدانید چه تحلیلی انجام داده اید ، به چه نظریه ای فکر کرده اید و تجربه تطبیق این نظریه را داشته باشید. یاح پیرا جادارد این نظریه با توجه به تجربه عملی تغییر می کند.

وی افزود: اگر بحث بین متفکران مسلمان شرق و غرب باشد ، با این تعامل. تنظیم هردو تعادل ایجاد می کنند. اگر ما میخواهیم ما باید گامی در جهت تحقق تمدن اسلامی برداریم.

این زن فعال تاکید کرد: ما نمی توانیم بر بخشش تمرکز کنیم. های سخت افزار تمدن باشید و قطعات های نرم افزار را رها کنید. در بخش نرم افزاری تمدن ، این اساس بخش سخت افزاری است ان ما نظریه تمدن را تغییر می دهیم ما میتوانیم پیشرفت کامل داشته باشید. فکر می کنم اگر بحث ادامه پیدا کند ، نگران حوزه زنان هستم گلک می تواند کامل باشد الاراف به دیدگاه های حزب کمک می کند.

لطیفی می گوید: از این برای این وبینار بین بین المللی ما شروع کردیم و امیدوارم فقط به خمینی و و وبینار با کارشناسان کشورهای دیگر به زبانهای دیگر بگذارید تاسیس شود و محصولات فارسی و انگلیسی انتشار که همه از نتایج سود می برند.

به گزارش آنلاین وبینار بین بین المللی زنان و فرهنگ عاشورایی شامگاه دوشنبه با حضور روشنفکران حوزه و دانشگاه از ایران و اساتید و دانشگاهیان انگلیسی آغاز شد.

دکمه بازگشت به بالا