مطالب میجیک

هفته سلامت زنان، فرصتی برای بررسی چالش های سلامت در دوران کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

زینب نصیری ، مدیر کل بهداشت شهرداری تهران ، در بیانیه ای گفت گفت هنگام اعلام خبر یکشنبه به خبرنگاران مبنی بر اینکه سلامت زنان آنلاین ملی ایران (صبا) ، که هر ساله در هفته آخر اکتبر از 24 تا 30 اکتبر برگزار می شود ، در طول تاج امسال به سلامت یک زن ارجاع شده است. امسال به تناسب همه اضافه شد جیری تصویر 19 چهره ، تأکید بر مراقبت از خود ، و سبک زندگی سالم ، و بهداشت باروری زنان ، و همچنین محافظت و احترام به زنان اختصاص داده شده به سلامتی و مراقبت ، نقش زنان در افزایش منابع آموزشی قابل اعتماد و پیشگیری از آسیبهای شغلی و اجتماعی زنان با توجه ویژه به برنامه در باره و خط مشی این هفته تعیین شده است.

وی با اشاره به نقش دوگانه زنان به عنوان ارائه دهنده و دریافت کننده خدمات بهداشتی ، می افزاید: “علاوه بر این ، سلامتی زنان دائمی و مادران با تأکید بر بیماری زنان ، سلامت جنسی و باروری …. اعمال شده توسط زنان نشان دادن حضور بسیاری از کارکنان بهداشت برای مقابله با آنها تصویر 19 و علاوه بر وظیفه سنگین حفاظت از خانواده ها در برابر ویروس کرونا.

نصیری با بیان اینکه هفته ملی سلامت زنان فرصتی برای افزایش آگاهی و حساسیت عمومی نسبت به موضوعات بهداشتی زنان است ، افزود: تحقق عدالت ، کاهش تبعیض ، رفع خشونت و دسترسی به خدمات ، امکانات و فرصت های اجتماعی و زیست محیطی زمینه های اساسی برای بررسی است. سیاست و برنامه هایی در همه سطوح برای بهبود سلامت اجتماعی ، روحی و جسمی زنان.

سرانجام ، مدیرکل بهداشت شهرداری تهران با بیان امید به ارتقا health سلامت زنان در تهران گفت که طی این هفته ، بر اساس یک استراتژی سلامت محور و در راستای شعار “تهران شهری برای همه است” برای اجرای برنامه های مختلف با مشارکت سازمان های دولتی و شرکای اجتماعی و غیر دولتی ، تجاری و سایر افراد در زمینه بهداشت زنان درگیر هستند.

یکی از مهمترین برنامه ها در این رویداد وبینارهای ویژه زنان در طول تاج تاج برگزار شد و در روز سه شنبه ، 20 اکتبر 1999 از ساعت 18:30 تا 20 از طریق اینستاگرام در وابینار labkhande_salamat 1 یک وبینار فرامنطقه ای است و در مناطق مختلف تخصصی است. ، ایجاد ایستگاه های مشاوره و آموزش در بوستان با منطقه 18 نارگان نوآن ، مجموعه شهر بانو بوستان در منطقه 19 و پارک گلهاها ، زنان بوستان در منطقه 21. و ثبت محتوا و فضای مجازی.

دکمه بازگشت به بالا