مطالب میجیک

مهین فرهادی زاد:برنامه های ورزشی بانوان در فدراسیون ها به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: “دوره های آموزشی زنان را قادر می سازد تا در سطوح مختلف مدیریت ورزشی تصمیمات درست بگیرند.”

به گزارش میجیک و به نقل از وزیر ورزش و جوانان ، مهین فرهادی زاد در مراسم تجلیل از فعالان عرصه ورزش بانوان پیرامون تغییر در ساختار و سازمان مدیریت ورزش بانوان اظهار داشت: مزایای بیشتری در بخش مالی و سایر حوزه ها دارد ، و برای تغییر مقررات فدراسیون ، تغییر اصلی موقعیت زنان است.

معاون توسعه ورزش بانوان در خصوص تفاهم نامه مالی با فدراسیون ورزش گفت: برنامه های زنان در فدراسیون ورزش با دقت ارزیابی می شود و تخصیص و تخصیص بودجه براساس فعالیت های زنان به طور مشخص دیده شده است ، در مقایسه با مردان دارای نسبت 60 به 40 در فدراسیون هایی مانند take and sail.

وی با اشاره به بهره برداری از 224 پروژه ورزشی و افزایش 501،000 متر مربع فضای ورزشی در بخش زنان ، دوره جانشینی مدیریت زنان را یادآوری و تعیین کرد: این دوره به زنان کمک می کند تا در سطوح مختلف ورزشی تصمیمات صحیح بگیرند مدیریت. این به آنها قدرت می دهد و اگر ظرفیت و پتانسیل خوبی را که زنان دارند ، در آینده به پست های مدیریتی بیشتری عادت کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان به افزایش کرسی های ورزشی بین المللی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشور ما دارای 88 کرسی زنان در سطح بین المللی است و برای اولین بار زنان ایرانی می توانند به کمیته فدراسیون جهانی انتخاب شوند.

فرهادی زاد همچنین با اشاره به تلاش های انجام شده در رشته بانوان برای حضور در المپیک توکیو و المپیک خاطرنشان کرد: تا به امروز 6 سهمیه در المپیک و 10 سهمیه در پارالمپیک توسط بانوان کسب شده است و شانس کسب سهمیه در مقدماتی وجود دارد. مسابقات در حال افزایش

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا