مطالب میجیک

مشکل فوتسال حفاری “بارانی” نبود / باشگاه‌ها همیشه صورت مساله را پاک می‌کنند

میجیک / خوزستان مربی گفت که همه مردم فکر می کنند این باعث حذف مینا بارانی می شود ، تیم مته قهرمان ملی خواهد شد ، اما برای یک مربی مشکلی ایجاد نمی کند. وی گفت: “در فوتبال و فوتبال زنان ، باشگاه این مشكلات را برطرف می كرد و آنها راهی پیدا می كردند.” انجام نمی شود

خدیجه پوربهبهانی در مصاحبه با میجیک ، درباره سقوط تیم ملی فوتسال زنان حفاری در مراحل نهایی لیگ برتر کشور اظهار داشت: قطعاً نتیجه ای بهتر از این رقم. ملی هفاری مطمئناً به مقام قهرمانی دست یافت و با شخصیت و قهرمانی در لیگ برتر شرکت کرد اما اخیراً با چالش هایی روبرو شده است که باعث شده هافاری در مراحل پایانی لیگ برتر در وضعیت بسیار بدی قرار بگیرد.

وی گفت: “متأسفانه ، در فوتبال و فوتسال ، زنان و مردان نیز از سر مربیان کوتاه نیستند.” او همان کاری را انجام داد که باشگاه ملی حفاری انجام داد و از مینا بارانی امتناع کرد ، در حالی که طبق گفته مربی خود ، او قول قهرمانی را نداد با دانستن وضعیت باشگاه و قطعات لازم برای او جذب نشده بود ، و این نشان می دهد که باشگاه نیز زمان را می داند بنابراین ، هیچ دلیلی برای تغییر کارکنان وجود ندارد. با این حال ، این تغییر از صلاحیت خانم بارانی نمی کاهد. البته فروزان سلیمانی ، مربی دیگر با تجربه فوتسال دولتی جایگزین او شد که به نظر من با توجه به شرایط فعلی تیم ، واقعاً نمی تواند کاری در این زمینه انجام دهد. به گفته من خانم سلیمانی نسبت به فوتسال بسیار احترام می گذارند و همیشه مورد احترام هستند.

مربی تیم فوتسال بانوان خوزستان گفت: این مربی واقعاً تحت فشار زیادی است زیرا هیچ شرایطی در باشگاه وجود ندارد و سپس باشگاهی که نتوانسته است نیاز زمان را بسنجد ، فکر می کند روند کار بهتر می شود با تغییر مربی. در حالی که این مشکل هنوز وجود دارد. در فوتبال فوتسال و بانوان ، این باشگاه مطمئناً مسیر خود را روشن کرده است و هیچ کس به دنبال راه حل نیست.

پوربهبهانی گفت: به طور کامل همه باشگاه ها به دلیل کرونا دچار کمبود مالی هستند و ملی حفاری در این پرونده قرار نمی گیرد اما این نیز یک راه حل دارد و با برنامه ریزی مناسب همه چیز می تواند جلو برود. به نظر من ، مسائل مالی که گریبانگیر روند فوتسال حفاری بود ، یکی از مشکلات بود ، اما مشکل برآورده نشدن انتظارات سرمربی سابق و برخی دیگر از مسائل ، قسمت مهمی از دلیل سقوط تیم بود. این که قطعات مورد نیاز توسط سرمربی جذب نمی شوند ، تأثیر زیادی در روند کار مربی دارد. این در حالی است که تیم ملی حفاری بیمار است و از نظر روحی وضعیت خوبی ندارد و این باعث می شود بازیکنان این تیم تمرکز نکنند. در حقیقت ، تیم ملی حفاری مشکلات روانی را تجربه می کند. در اولین قدم برای حل مشکل و حداقل حفاری برای کسب نتایج بهتر در بازی پیش رو ، این باشگاه باید اعتماد به نفس را به بازیکنان و تیم بازگرداند تا تیم در وضعیت روحی بهتری قرار گیرد.

وی تأکید کرد: باشگاه ملی حفاری نیز در سال های اخیر بسیار جوان پسند شده است و اگر در این زمینه اقدامات درستی انجام دهد ، می تواند در سال های آینده ثمرات خود را ببیند. حفاری که این فصل را از دست داد اما برای فصل آینده تیم اصلی این باشگاه است و باید بتواند روزی یک تیم بانوان را با برنامه ریزی درست ، پرداخت حقوق بازیکنان و ایجاد امکانات مناسب تولید کند ، در غیر این صورت تغییرات و تحولات در این زمینه انجام می شود کارمندان عالی نمی توانند موثر باشند. همه مردم فکر می کنند که این بارانی را می گیرد ، ملی تفاری یک قهرمان خواهد بود ، اما شما می دانید مشکل باران نیست ، اگرچه من دوباره تأکید کردم ، خانم سلیمانی چیزی ندید.

این مربی گفت: در یک تیم همه باید متحد و همدل باشند و در یک جهت کار کنند و در این روش کار کشتی طوفان نخورد. امیدوارم که باشگاه ملی حفاری با بررسی دلایل شکست تیم فوتسال زنان ، روز خوبی را به باشگاه های فوتسال ، خوزستان و ایران برساند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا