مطالب میجیک

مینا بارانی: از داوران فوتسال هم تست کرونا گرفته شود

میجیک / خوزستان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: “این درخواست این است که دقیقاً مانند بازیکنان فوتسال در آزمون PCR ، این امر باید در مورد داوران و سایر برگزار کنندگان مسابقات اتفاق بیفتد ، زیرا سلامتی آنها نیز مهم است.”

مینا بارانی در مصاحبه با میجیک ، در مورد قهرمانی در اولین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان و شروع این تیم در دور دوم اظهار داشت: اهواز آمد تا از ما استفاده کند. او همچنین نگاه می کند تا روی میز. ما این بازی را طوری طراحی کرده ایم که بتوانیم نامینو را شکست دهیم.

وی افزود: قبل از بازی به ما گفتند كه همكارمان خانم جدیدزاده در جاده تصادف كرده و نمی تواند او را همراهی كند. این خبر در نیمه اول تمرکز را تحت تأثیر قرار داد اما در نیمه دوم توانستیم تمرکز کنیم و از حریف امتیاز بگیریم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. همچنین درست است که او در اولین دوره از فصل پیروز شد ، اما هنوز اولین نفر بود و به قسمت نهایی و اصلی مسابقات نرسید.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان همچنین در مورد سطح کیفی لیگ گفت: در ابتدای نیم فصل اول ، به دلیل ورود تیم ها از لیگ اول به لیگ برتر ، سطح مسابقه کمی متفاوت بود کیفیت فصل قبل چهارم ، تیم از سطح پایین و پایین کیفیت بی فایده است. مطمئناً با شروع نیمه دوم تیم ها هماهنگی بیشتری پیدا می کنند و شرایط برای همه تیم ها بهتر و هماهنگ تر می شود.

وی درباره برگزاری مسابقات در کرونا گفت: “بهتر از آنکه مسابقه برگزار نشود ، کار کن.” شاید کیفیت پایین تر از کرونا باشد ، اما سطح رقابت پایین نیست بنابراین می توان گفت لیگ ما کارآمد نیست. تا زمانی که تیم خوب بازی کند و گل بزند ، خوب است. لیگ فوتسال ما از پویایی و سازماندهی بهتری برخوردار است ، تیم های بیشتری توسط تیم ملی پذیرفته می شوند و در صورت اعزام تیم ملی به مسابقات ، لیگ خوب می تواند کمک کند.

بارانی در مورد وضعیت داوران در لیگ برتر گفت: داوران و قوانین تغییر زیادی کرده اند و اجرای قوانین جدید برای داوران دشوار است. اگر آنها قضاوت کنند ، هنگام اجرای قوانین جدید تجربه بیشتری خواهند داشت. مساله دیگر البته شیوع ویروس کرونا است که داوران ، ناظران و نمایندگان را تحت تأثیر قرار می دهد. سلامتی داوران ، ناظران و سایر بازیکنان مطمئناً بسیار مهم است زیرا آنها با بازیکنان وارد زمین می شوند. درخواستی که می خواهم بکنم این است که ، همانطور که بازیکنان فوتسال هر هفته تست PCR را انجام می دهند ، داورها و طرفین شرکت کننده در مسابقات نیز باید این کار را انجام دهند زیرا سلامتی آنها نیز مهم است.

وی در پایان در مورد مسابقه بعدی تیم فوتسال حفاری گفت: روز جمعه 22 اسفند ماه یک مسابقه با تیم سایپا در تهران خواهیم داشت و قطعاً بازی بسیار خوبی خواهد بود و برای کسب امتیاز وارد این مسابقه خواهیم شد .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا