مطالب میجیک

تست کرونای دختران فوتسال اهواز منفی شد/ بارانی: می‌خواهیم یک پای فینال باشیم

تیم ملی فوتسال حفاری بانوان اهواز بعد از تمرین پرسنل و تست تاج فنی بازیکنان و تمرینات فنی منفی را آغاز کرد.

به گزارش میجیک ، تیم فوتسال حفاری بانوان اهواز در تاریخ 8 آگوست در مرحله برگشت خود در مرحله نیمه نهایی لیگ ، سایپا تهران را میزبانی خواهد کرد. این تیم که پس از دریافت مجوز تمرینی از وزیر نفت ، تست های کرونا ویروس را از بازیکنان و کادر فنی دریافت کرد ، پس از منفی بودن نتایج ، تمرینات را آغاز کرد.

مینا بارانی ، سرمربی تیم حفاری در مورد بازی نیمه نهایی برابر سایپا به میجیک گفت: “خوشبختانه نتایج تست تمام اعضای تیم منفی بود و ما نیز تمرین را شروع کرده ایم.” ما روز جمعه قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. هوای شرجی ، گرمای اهواز و سیستم خنک کننده ضعیف ما را دشوار کرده است ، اما ما سعی کردیم بازیکنان را برای بازی در روز جمعه بکشیم و به کسی آسیب نرسید.

وی افزود: خوشبختانه بیشتر بازیکنان در این زمان به صورت جداگانه تمرین می کنند اما تمرینات گروهی دیگری است. با این حال اوضاع برای ما و سایپا یکسان است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا یکی از فینالیست ها باشیم.

به گزارش میجیک ، مسابقه تیم ملی حفاری اهواز و سایپا تهران با نتیجه 4 بر 3 به انتخاب اهواز پایان یافت. از طرف دیگر تیم برنز رفسنجان با پیروزی مقابل تیم فوتبال خراسان رضوی راهی فینالیست شد و هنوز هم می توان دید که کدام تیم دومین فینالیست لیگ ، جمعه خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا