برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

مزایای ویزای استارت آپ کانادا نسبت به سایر برنامه‌های مهاجرتی

ویزای استارتاپ کانادا به واجدین شرایط و اعضای خانوده آن‌ها این امکان را می‌دهد تا با راه‌اندازی کسب و کار خود در این کشور برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند. متقاضی اصلی هم‌چنین می‌تواند همراه با خانواده و با اخذ مجوز کار موقت، سریع‌تر وارد کانادا شود. اما توجه داشته باشید برنامه‌های مهاجرتی تحت این عناوین وجود ندارد!

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

برنامه ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینان در سراسر جهان طراحی شده است و هدف آن جذب ایده های تجاری نوآورانه برای کمک به رشد اقتصادی کانادا است. برای واجد شرایط بودن، کارآفرینان باید یک ایده تجاری داشته باشند که توسط یک سازمان معین کانادایی پشتیبانی می شود، مانند گروه های سرمایه گذار انجل(angel investor group)، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر(venture capital fund)، یا انکوباتورهای کسب و کار(business incubator).

برای بهره‌مندی از این روش، کسب و کار مد نظر باید شرایطی مانند نوآورانه بودن، اشتغال‌زایی و توانایی رقابت در سطح بین‌المللی را داشته باشد. نگران نباشید تیم تخصصی e-Visa از همین مرحله برای تهیه ایده استارت‌آپ، بیزینس پلن و کلیه امور همراه شما هستند. مهاجرت از طریق خرید بیزینس آماده، ثبت شرکت در کانادا، راه‌اندازی کسب و کار و … عبارت‌های متدوالی هستند که در واقع زیرمجموعه برنامه‌های مختلف مهاجرتی قرار می‌گیرند. یکی از این برنامه‌های محبوب، IMP است. ویزاهای کاری C11 ،C10  و C12، روش ICT یا همان راه‌اندازی شعبه یک شرکت در کانادا همگی زیر مجموعه IMP قرار می‌گیرند. برنامه IMP مخفف International Mobility Program، در واقع شامل تمام روش‌هایی است که برای دریافت ویزا کار احتیاج به LMIA ندارند.

ویزای کاری C11، یک نوع ویزای کار موقت یک تا دو ساله قابل تمدید است که از طریق آن صاحبان مشاغل و مدیران ارشد می‌توانند بدون نیاز به مدرک آیلتس و مدرک تحصیلی، بدون محدودیت سنی و همراه با خانواده مسیر خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا شروع کنند. این ویزا مستقیما منجر به اخذ اقامت دائم نمی‌شود. پس از ورود به کانادا و کسب سابقه کار شما می‌توانید از طرق مختلف برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا، ثبت شرکت، خرید بیزینس یا کسب و کار در این کشور، عبارت‌های رایجی هستند که اگر به دنبال اخذ اقامت دائم کانادا از طریق روش‌های مهاجرتی بیزینس محور را داشته باشید حتما به گوشتان خورده است.

این کارها تحت برنامه‌های مهاجرتی مختلفی مانند کارآفرینی، استارت‌آپ، IMP و … قابل انجامند که شرایط، مراحل، مزایا و معایب خود را دارند. انتخاب روش مناسب بر اساس شرایط هر فرد متفاوت است و نمی‌توان یک برنامه را به عنوان بهترین برنامه مهاجرتی معرفی کرد.  برای برداشتن هدفمند اولین قدم و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها در فرآیند مهاجرت، وقت مشاوره‌ای با کارشناسان ما رزرو کنید. با سابقه بیش از 10 هزار پرونده موفق، ارائه خدمات به مشتریان از 50 کشور مختلف و 8 مشاور رسمی مورد تایید اداره مهاجرت کانادا در تمامی مراحل اخذ ویزا و مهاجرت همراه شما هستیم.

متقاضیان باید مهارت زبان کافی و تمکن مالی لازم را داشته باشند. داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی برای برنامه مهاجرتی Start-up Visa Program الزامی نیست اما عموما ارائه آخرین مدرک تحصیلی کافی ست اما بسته به انتخاب روش مهاجرت می تواند متفاوت باشد. این برنامه به متقاضیان موفق و خانواده های آنها اقامت دائم ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات جامع در رابطه ویزای استارتاپ کانادا با حقوق دانان گروه بیات تماس حاصل فرمایید. هدف برنامه استارت آپ کانادا جذب کارآفرینانی است که واقعاً برای کمک به اقتصاد کانادا و اکوسیستم نوآوری سرمایه گذاری می کنند.

شرایط سازمان‌های حامی: انجل اینوستر و انکاباتور چیست؟‌

شرایط سازمان‌های حامی برنامه ویزای استارتاپ کانادا (ونچر کاپیتال، انجل اینوستر و انکاباتور) شامل معیارهای خاصی است که باید آن‌ها را رعایت کنند تا توسط دولت کانادا تائید شوند. این سازمان‌ها نقش مهمی در حمایت و سرمایه گذاری در استارتاپ‌های واجد شرایط کارآفرینان متقاضی ویزای استارتاپ ایفا می‌کنند. در اینجا شرایط کلی برای هر نوع سازمان حمایتی وجود دارد: مانند هر برنامه مهاجرتی، توصیه می شود آخرین دستورالعمل ها را در وب سایت رسمی دولت کانادا بررسی کنید یا برای به روزترین و دقیق ترین اطلاعات با متخصصان گروه حقوقی بیات مشورت کنید.

نقش APS در اخذ استارتاپ ویزای کانادا‌

APS Global Partners Inc یک شرکت مشاوره تجاری است که به کارآفرینان مبتکر از سراسر جهان که مایل به شروع و گسترش کسب و کار  خود در کانادا هستند اختصاص داده شده است. APS در برنامه ویزای استارتاپ پیشگام و مبتکر است.  با متخصصان مهاجرت همکاری می‌کند تا مشتریان خود را با مشاوران تجاری پیشرو، خدمات مالی و سازمان‌های پشتیبانی تعیین شده مرتبط کند. این تضمین می‌کند که آن‌ها در کانادا به‌عنوان یک کارآفرین با ارائه مدیریت فعال و مستمر کسب و کار کانادایی خود موفق می‌شوند.

مأموریت APS ارائه مشاوره و خدمات مشاوره تجاری منحصر به فرد و سفارشی به متخصصان مهاجرت و مشتریان کارآفرین بین‌المللی آن‌ها است که مایل به ایجاد تجارت و دریافت اقامت دائم در کانادا هستند. APS تأکید دارد که کانادا دارای یک محیط کارآفرینی عالی در اکوسیستم پشتیبانی استارتاپ برای کسانی است که می‌خواهند بخشی از چشم انداز آن شوند. از بازار را در اختیار دارد، بیش از 500 نماینده در سراسر جهان و 100٪ درصد موفقیت تاکنون داشته است.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت اپ چطور است؟

با ویزای استارتاپ کانادا (Start-up) این کشور به دنبال جذب کارآفرینانی است که پتانسیل راه اندازی شرکت های نوآور را داشته و می‌توانند ایجاد شغل نمایند. ویزای استارتاپ کانادا با هدف رقابتی تر بودن کانادا در حوزه جذب استارتاپ ها راه اندازی شده است و نگاه کانادا به آینده این ویزا بسیار روشن است. از جمله امتیازات گروه حقوقی بیات اطلاعات جامع و کامل در مورد APS جهت اخذ ویزای استارتاپ است. برای راهنمایی و دریافت مشاوره در رابطه با نحوه ارتباط با APS، با گروه حقوقی بیات تماس حاصل فرمایید.

ایده نوآورانه، شرط لازم ولی نه کافی

ایده عالی و خلاقانه دارید؟‌ ایده شما توانایی رشد در مدت زمان کوتاه را دارد؟‌  خب حالا وقت آن است که از یکی از سازمان های مورد تایید دولت کانادا تاییدیه بگیرید و آنها را راضی به سرمایه گذاری در ایده خود کنید. موفق شدید نامه ساپورت بگیرید؟‌ حالا باید اداره مهاجرت کانادا هم قانع شود که قصد راه اندازی استارتاپ را دارید. در پایان اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ به شما و خانواده شما تعلق خواهد. چشم انداز ویزای استارتاپ کانادا این است که بستری مانند سیلیکان ولی امریکا ساخته شود که بهترین های دنیا راهی کانادا شوند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا