مطالب میجیک

قد زنان بر میزان سلامت آنها تاثیر دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از مدیسون همانطور که در مطالعات قبلی نشان داده شد ، افزایش سن با افزایش سن کاهش می یابد اند این می تواند خطر مرگ بر اثر بیماری های قلبی را افزایش دهد.

در حالی که کاهش قد در سن زنان بیشتر از مردان است ، زنان من نمی توانند به خوبی مورد مطالعه قرار گیرند. این باعث شد که محققان در این مطالعه جدید رابطه بین از دست دادن زیاد زنان و خطر مرگ به هر دلیلی را بررسی کنند.

این مطالعه شامل بیش از 2400 زن سوئدی و دانمارکی متولد 1908 تا 1952 بود.

ارتفاع بین 30 تا 60 سال و دوباره 10 تا 13 سال بعد ارزیابی شد. تاریخ و علت مرگ پس از اندازه گیری گیری ارتفاع دوم 17 تا 19 سال کنترل شد.

به طور متوسط ​​، زنان بین دو اندازه هستند گیری ارتفاع 0.76 سانتی متر وجود ندارد و تعداد آن بین 0 تا 14 سانتی متر متغیر است.

در طول 19 سال نظارت ، 625 زن کشته شدند. بیماریهای قلبی عروقی (شامل 37 سکته مغزی) علت اصلی مرگ در 157 زن بود. بر اساس این گزارش ، 362 نفر به دلایل دیگر جان خود را از دست دادند.

محققان دریافتند که به ازای هر سانتی متر قد ، خطر مرگ زودرس به هر دلیلی در بین زنان سوئدی 14 درصد و در بین زنان دانمارکی افزایش می یابد.

داده های جمع آوری شده حمل هر دو گروه نشان دادند که قطع قد با بیش از دو برابر خطر مرگ ناشی از سکته مغزی و بیماری قلبی و 71 درصد بیشتر از مرگ زودرس به هر دلیلی همراه است.

“صوفیه کلینگبرگسرپرست تیم تحقیقاتی دانشگاه گوتنبرگ سوئد در این زمینه در باره وی گفت: توصیه ما این است که فعالیت بدنی منظم نه تنها در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی موثر است ، بلکه در پیشگیری از فشار خون نیز مثر است.

دکمه بازگشت به بالا